Gode tips, artikler og nyheder
Redaktør
Antal indlæg: 21376

Vi har adskillige brugere som løbende kommer med gode råd, nyheder ja endda små gode artikler. Vi synes det er allertiders, og vi har derfor oprettet denne kategori “Fra bruger til bruger”.

Hvis disse indlæg lægges rundt om i de forskellige kategorier, forsvinder de hurtigt i mængden. Det er egentlig lidt synd, for der er virkelige “guldkorn” og interessante diskussionsemner ind imellem. Diskussionerne dør ofte langsomt ud når man ikke kan finde indlæggene. Jeg vil helt sikkert selv abonnere på denne kategori.

Husk at overskriften skal sige hvad du skriver om. Hvis du nu vil skrive om din opdagelse at Microsoft lægger spyware på din pc, så kan du f.eks. bruge overskriften “Microsoft lægger spyware” og ikke “Microsoft er svinemikler” Sidsnævnte siger ikke noget om hvad emnet omhandler. En kort og præcis overskrift gør underværker.

Jeg forventer mig en del af denne kategori, så nu er det bare med at komme igang.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”