Fredag og lørdag køres i “nødspor”
Redaktør
Antal indlæg: 21397

Fra fredag middag d. 14.01.05 kl. ca. 13 og til lørdag d. 15.01.05 kl. ca 13 kører vort forum i nødspor.

Næsten hele supporter-gruppen er forsamlet hos Abovergaard til en forsinket julefrokost. Vi undgår helst at lægge svar i den periode, men lørdag eftermiddag er vi nok på plads igen.

Vi håber på jeres forståelse for at alle gutter og gutinder har behov for at ses i et hyggeligt samvær.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Administrator
Antal indlæg: 55090

Guder og gudinder er altså IKKE med to Tér!!!

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

jayjay
Antal indlæg: 615

Det skal være jer vel undt…god fornøjelse:)

Angell
Antal indlæg: 676

Som Buddhist bøjer jeg mig i støvet for noget så jordnært som en forsinket julefrokost;), gid I under festen må nærme jer Nirvana [:D]

hch
Antal indlæg: 2088

God julefrokost, den er jer vel ondt, men pas nu på med de små skarpe, i skulle jo gerne komme frisk tilbage [8D]

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

En frokost på 24 timer ???

Det er sg* mange år siden jeg selv har kunnet holde til det [xx(]

God fornøjelse smile

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

Redaktør
Antal indlæg: 25535

*LOL* Mange tak for det, det skal nok blive godt. Mon ikke jeg skulle skynde mig at finde dynen, så jeg kan nå at være klar med maden, til hele teamet tropper op.

Godnat. *S*

Administrator

Angell>>Jeg har store planer om at nå Nirvarna, eller en tilstand der nærmer sig kraftigt.
Kun på den måde kan jeg abstrahere fra visheden om at være i Jylland. [:T]

Vi ser frem til dejlig mad, og drikke tilsat alkohol, heldigvis slipper jeg for kål tilberedt i vaskemaskine efter kraftige protester.

Så hellere bønner en frugt med musik.
En bragende skid for hver mundfuld du fik.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

qui potest, obligatur

Antal indlæg: 314

Dét var på tide.. go’ frokost .. smile

Angell

Kæreste Fromsej [:I]
Jeg har en tilståelse, jeg er jysk af fødsel. Jeg betragter mig mere som jyde end dansker. Håber ikke det ødelægger vores “gode relationer”. wink
Ingen regler uden undtagelser som man siger!

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

kan se at I er online igen smile

Var der for lidt af de flydende goder eller er det Cafe` Strong der har gjort det ??

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

Administrator

Angell>>Sådan har vi vel allesammen et eller andet dunkelt i vores fortid, som vi prøver at gemme væk.
Nej, det ødelægger skam ikke noget i vores forhold, jeg kan være meget overbærende.wink

Sluf>>Der var rigeligt både af mad og drikke, men jeg er stensikker på at der er noget galt med jysk luft, hver gang jeg vågner op i Jylland, har jeg en frygtelig hovedpine, og en underlig rumlen i maven.
Dette må vi have miljøstyrelsen til at kigge nærmere på.

Signatur

qui potest, obligatur

Angell

[:D] håber I havde et godt æde/drikkegilde hos Anette.
Et gammelt ord siger, at vejen til mandens hjerte går gennem hans mave, jeg ved ikke om det er specielt jysk men jeg har erfaret, at det virker. En nordsjællænder faldt for tricket i 1981.
Fromsej> luften i det jyske bør nok checkes!

jayjay
Antal indlæg: 615

quote:Kommentar til oprindeligt indlæg af:Angell

Fromsej> luften i det jyske bør nok checkes!

Kan det ha noget med det her at gøre:
quote:Så hellere bønner en frugt med musik.
En bragende skid for hver mundfuld du fik.

[:T][:T][:T]

bredker
Antal indlæg: 96

fromsej>>ja , sådan går det når du prøver den friske luft
mon ikke du bare skulle få justeret din puck maxi [xx(], så kunne det være at den også bliver lidt mere ren i odense
[:D][:T]