Fra fredag middag d. 14.01.05 kl. ca. 13 og til lørdag d. 15.01.05 kl. ca 13 kører vort forum i nødspor.
Næsten hele supporter-gruppen er forsamlet hos Abovergaard til en forsinket julefrokost. Vi undgår helst at lægge svar i den periode, men lørdag eftermiddag er vi nok på plads igen.
Vi håber på jeres forståelse for at alle gutter og gutinder har behov for at ses i et hyggeligt samvær.
*LOL* Mange tak for det, det skal nok blive godt. Mon ikke jeg skulle skynde mig at finde dynen, så jeg kan nå at være klar med maden, til hele teamet tropper op.
Angell>>Jeg har store planer om at nå Nirvarna, eller en tilstand der nærmer sig kraftigt.
Kun på den måde kan jeg abstrahere fra visheden om at være i Jylland. [:T]
Vi ser frem til dejlig mad, og drikke tilsat alkohol, heldigvis slipper jeg for kål tilberedt i vaskemaskine efter kraftige protester.
Så hellere bønner en frugt med musik.
En bragende skid for hver mundfuld du fik.
Kæreste Fromsej [:I]
Jeg har en tilståelse, jeg er jysk af fødsel. Jeg betragter mig mere som jyde end dansker. Håber ikke det ødelægger vores “gode relationer”.
Ingen regler uden undtagelser som man siger!
Angell>>Sådan har vi vel allesammen et eller andet dunkelt i vores fortid, som vi prøver at gemme væk.
Nej, det ødelægger skam ikke noget i vores forhold, jeg kan være meget overbærende.
Sluf>>Der var rigeligt både af mad og drikke, men jeg er stensikker på at der er noget galt med jysk luft, hver gang jeg vågner op i Jylland, har jeg en frygtelig hovedpine, og en underlig rumlen i maven.
Dette må vi have miljøstyrelsen til at kigge nærmere på.
[:D] håber I havde et godt æde/drikkegilde hos Anette.
Et gammelt ord siger, at vejen til mandens hjerte går gennem hans mave, jeg ved ikke om det er specielt jysk men jeg har erfaret, at det virker. En nordsjællænder faldt for tricket i 1981.
Fromsej> luften i det jyske bør nok checkes!
fromsej>>ja , sådan går det når du prøver den friske luft
mon ikke du bare skulle få justeret din puck maxi [xx(], så kunne det være at den også bliver lidt mere ren i odense
[:D][:T]