Nogen der har en forklaring?
Hos mig er Nordea altid åbnet automatisk, og blevet tilføjet på ” linklisten” automatisk.
Jeg har dog to andre banker, og et Mastercard, hvor jeg har måtte tilføje adresserne manuelt.
Spørgsmålet er jo hvordan K.I.S identificerer en webadresse som en af dem hvor browseren skal åbne i beskyttet tilstand ?
Det ved jeg faktisk ikke.
“netbank.nordea.dk” kan man jo nok analysere sig frem til med f.eks “web.945.prod.bec.dk” er nok ikke helt nem.
Under Beta testen anmodede Kaspersky om links til banker, og betalingssystemer fra forskellige lande.
Det gik aldrig helt op for mig hvad meningen var da de jo nok ikke har tastet disse links ind fra hele verden i en database
Men de fik ihvertfald over 50 links fra mig med danske banker.
Men uanset hvad så virker det stadig fint her med 3 forskellige netbanker, og et Mastercard, som tidligere beskrevet i tråden.
Men der er en del brugere i Kaspersky forum der har problemer med ” Safe money”, omvendt så har jeg set testorganisationer, og “eksperter” ( har desværre ikke links) udtale at Kaspersky ” Safe money” er meget velfungerende, og noget af det bedste af sin art