Licens
Antal indlæg: 210

Hej. Jeg har opfraderet mit jv16 Power Tool 2011 til ver. 2012 den 12-07-2012 via Marcraft hjemmeside. Jeg undre mig ved meddelsen når jeg åbner programmet. Er det en fejl i programmet eller andet, at det registrere at jeg har brugt programmet i så mange dage
(se vedheftet billed)

Vedhæftede billeder
jv16.gif
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Mvh. Bo

Hepta
Antal indlæg: 13125

Har du afinstalleret 2011 versionen ?

Signatur

You never leave someone behind, you take a part of them with you and leave a part of yourself behind.

mo-od
Antal indlæg: 4394

Du kan selv vælge, om du vil se den statistik:
Åbn Jv 16 Power Tools 2012> vælg dernæst Indstillinger> Avanceret brugerflade og fjern fluebenet ved ‘Vis statistik i bunden under værktøjsikonerne’.

Så, det er ikke en fejl, men et ‘tilbud’, som jeg nu ikke kan se, hvad du skal bruge til. smirk

Jeg har fjernet det flueben og ser ikke statistikken over, hvor meget jeg har brugt Jv16 thumbsup

Jej MO-OD. Jeg tror du har misforstået spørgsmålet. Jeg kan ikke få det til at passe med anta dage jeg har brugt programmet (72 dage) når det er købt 12-07-2012, da det er et nyt program som er installeret (guiden er fuldt).

Signatur

Mvh. Bo

Hepta

(guiden er fuldt).

Så du har afinstalleret 2011 versionen først ?

Signatur

You never leave someone behind, you take a part of them with you and leave a part of yourself behind.

mo-od
Antal indlæg: 4394

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg installerede Jv16 Power Tools 2012 (opgraderede fra 2011) men ifølge programmet er min nye licens fra d. 18.04.2012. Jeg har ifølge Macecraft haft programmet i 93 dage (hvilket vist svarer sådan nogenlunde med licensdatoen), men kun brugt det 10 gange, hvilket er helt ude i hampen. Det er brugt langt mere. Men det kan være brugen slet ikke registreres, når jeg har fluebenet fjernet!

Ifølge C:\Programmer\jv16 PowerTools 2012> højreklik og vælg egenskaber for programmet er nuværende version 2.1.0.1173 fra 18.05.2012. Jeg ved ikke, hvorfor du står som at have haft programmet så længe (prøv lige at se, hvad der står ved licens dato (og i programmer> Jv16> egenskaber for programmet).

Jeg tror imidlertid ikke, at det har nogen praktisk betydning. At du bare kan betragte det som en særhed. big surprise

Hej mo-od. Jeg har kikket under hjælp/licensværktøj og det ser nogenlunde ud.
Så jeg tror at tråden kan lukkes.

EDIT:
Jeg har tilladt mig at sløre Navn, Email og Licensnummer.

[ Rettet: 25.07.2012, 08:54 af f-arn TeamSpywarefri ]
Vedhæftede billeder
jv16 licens2.gif
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Mvh. Bo

Hepta

Som Mo-od er inde på, har det absolut ingen betydning for programmets funktion hvad der står angivet.

Men jeg vil mene, at du kan få en korrekt angivelse ved at afinstallere programmet, genstarte computeren, køre en tur med Ccleaner ( ” Rens” og ” Register”), og så genindstallere programmet.

Programmet burde gemme licensen filen men sørg for at du har en kopi hvis du vælger at prøve dette.  wink  excaim

Signatur