Intet håb efter en lang snak med Microsoft Support
  MolleJ
Antal indlæg: 271

Hej jeg oplevede lige pludselig at min bærbar pc ikke kunne åbne Windowns Media player og min Microsoft Licens sagde ikke legal og Half-Life låste og lukkede ned jeg fik så Support fra Microsoft en rigtig fin fyr han sagde at det ville tage op til en uge at finde fejlen jeg lavede en Fjernsupport via deres hjemmeside han anbefaler at jeg tager Microsoft Security Essentials istedet for Bullgaurd da han mener Bullgaurd kan have blokkeret ved en opdatering og genneralt er meget tung og nem til at hvis den kludre at det så er svært at få løst han mener alt skal startes forfra jeg har ingen cd og skal derfor bruge mit recory fra Lenovo Mit Spørgsmål er: Er Microsoft Security Essentials Sikker nok i forhold til Bullgaurd som jeg nu har abbloment på?

Når jeg prøver at åbne en musik fil siger den server-udførelse mislykkes

Er der ikke andet at gøre?

Administrator
Antal indlæg: 55707

Efter min mening, er Bullguard bedre end Microsoft Security Essentials.

Support, at det vil tage en uge at finde fejl, tjaee, kommentarer er vel overflødige.
Starte forfra, så kan mit barnebarn på fem, sq også blive supporter hos MS!

Hvad har du prøvet?
Hvilken windows?

Signatur

qui potest, obligatur

Nierne bomaye - You’ll never walk alone

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

MolleJ

Jeg har prøvet at gendanne til før jeg updaterede og har fjernet Media Player og indstalleret det igen så har han været inde i msconfig og de aktivere alle og

Kopier lige mailne

For at løse dit opdateringsproblem, vil jeg gerne have at du forsøger følgende.

Trin 1 - Nulstil Windows Update komponenterne

Gå ind på følgende link og hent filen wubat_vista_7.bat og gem den på skrivebordet:

http://cid-97777d65ab7cbea6.office.live.com/self.aspx/Windows Update/Generel/wubat^_vista^_7.bat

Når filen er hentet, skal du højreklikke på den (wubat_vista_7.bat) på skrivebordet og vælge Kør som administrator.

Nu køres et script i et sort DOS-vindue, som nulstiller alle Windows Update-komponenterne. Når dette sorte vindue lukker af sig selv, eller det meldes at scriptet er kørt færdigt, kan du prøve at køre Windows Update igen.

Såfremt ovenstående fremgangsmåde ikke afhjælper problemet, bedes du indsende nedenstående logfiler.

Trin 2 - Indsend logfiler

Den første logfil hedder WindowsUpdate.log, og den finder du på følgende måde:

•tryk start, vælg derefter Computer
•vælg C: og åbn mappen Windows
•lokaliser WindowsUpdate.log (Det kan være du ikke kan se .log, men der er kun én fil med det navn)
•vedhæft WindowsUpdate.log i en besvarelse af denne e-mail

Den anden logfil til brug ved fejlsøgningen, findes på denne måde:

•tryk Start, og skriv msinfo32 i det hvide søgefelt, tryk på Enter.

Et nyt vindue vil nu åbne og de informationer det indeholder skal du have gemt og sendt til os. Det gør du ved at:

•trykke Filer, vælge Eksporter
•angive filnavnet msinfo32.log og klikke Gem
•gemme filen på dit skrivebord (Dette kan du vælge ovre til venstre i gem-vinduet).

Det kan tage lidt tid for computeren at generere og gemme denne fil. Når det er gjort, vedhæft da filen til en besvarelse af denne mail.

Hvis du har problemer med at finde ovenstående filer, eller med guiden generelt, kontakt mig da endelig ved at besvare denne besked. Så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt!

Jeg ser frem til at høre om dit problem blev løst ved hjælp af første del af denne guide, eller til at modtage dine logfiler, så vi kan komme videre med fejlsøgningen og forhåbentlig få bugt med dit problem hurtigst muligt. Hører jeg ikke fra dig, kan du forvente at jeg tager kontakt til dig i løbet af to-tre hverdage, for at høre hvordan tingene står til.

Mail2

Hej Morten

Jeg kan ikke se at din windows melder fejl omkring valideringen, men der er en enkelt lille detalje jeg kan se at din windows defender prøver at installere en opdatering.

Men den bør faktisk være deaktiveret når du har Bullguard som sikkerhedsprogram.

Prøv lige at gøre følgende:

Tryk på startknappen:

Skriv services.msc og tryk på enter

Find windows defender på listen og dobbeltklik på den.

Tryk på stop hvis det er muligt og sæt den til deaktiveret.

Derudover kan jeg ikke se nogen problemer på maskinen.

Resten var telefonisk og via fjernsupport

MolleJ

Det er Windowns 7

Administrator

Klik på Start, i “Søg” skriver du CMD.
Når den kommer frem, højreklik og vælg “Kør som Administrator”.
Når det sorte “DOS"vindue er fremme, skriver du SFC /scannow og trykker på <Enter>
Det kan tage lang tid, men når den er færdig, så genstart, og se om der er nogen ændringer.

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

MolleJ

Windows Ressourcebeskyttelse har ikke fundet intergritetsfejl.

Jeg genstarter lige pcen
Og tjekker

MolleJ

Den siger stadig det samme

Administrator

En hurtig opsamling.
Media player virker?
Microsoft licens?

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

MolleJ

Media Player virker ikke den siger stadig det samme

Microsoft Licens har den ikke sagt noget om siden men måske skal jeg tjekke den via deres program

Administrator

Prøv lige om dette virker:
http://www.intowindows.com/how-to-reinstall-windows-media-player-in-windows-7/

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

MolleJ

Det prøvede Supporten fra Microsoft osse men sjovt nok er mit Java væk nu men indstallere det lige igen . Men han gjorde det med at reindstallere Media Player og det hjalp ikke

Administrator

Prøv en anden mediaplayer, VLC æder næsten alt.
http://www.videolan.org/vlc/

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

MolleJ

Skal jeg så afindstallere Windowns Media Player?
Og mit Steam vil heller ikke Connecte . Den fryser tit i Team Forrest 2

MolleJ

Har nu kørt VLC og må indrømme at der er noget galt med lyden det er som om den er sprunget det er meget kråkket

MolleJ

Er der ikke mere at gøre? :(

Administrator

Hent Ccleaner her:
http://www.piriform.com/ccleaner/download
Installer Ccleaner, husk at fjerne fluebenet udfor installation af en evt. toolbar.
Start programmet, fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder.
Klik så på Register ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.
Genstart.

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til “Kør et fuldstændigt systemscan” - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).

Derefter - Tryk på “Vis resultater” knappen efter scanningen - og herefter tryk på “Fjern det valgte” - nu åbnes log’en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

Kopier indholdet herind og fortæl hvordan computeren kører nu ?

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne