Website virker ikke.
Antal indlæg: 4

Hej spywarefri!
Jeg har brug for hjælp til et problem som dukkede op i går….

Jeg sad og spillede Mixihotel.net , hvor hjemmesiden lige pludselig stoppede med at virke.

Det er ikke bærbaren men også pc’en`, hvor hjemmesiden ikke virker!
Hvergang jeg søger navnet på hjemmesiden, går det langsomt før den dukker op og når den endelig er der kommer det her:

Ups! Google Chrome kunne ikke oprette forbindelse til mixihotel.net
Prøv at genindlæse: mixihotel.­net
Yderligere forslag:
Gå til en cachelagret kopi af mixihotel.­net
Søg på Google:

Det sker ikke kun på google chrome men på alle browserne?
Alle andre kan komme på hjemmesiden, men ikke mig!

-Nogen der ved hvad problemet kunne være? RÅD PLEASE! det er meget vigtigt jeg er på den hjemmeside.

Hepta
Antal indlæg: 13125

Hej og Velkommen til   smile

Hvilke sikkehesprogrammer(alle) har du installeret?

Har du tjekket om din Firewall blokerer , eller andre moduler blokerer ?

Går du på nettet gennem en Router ?

Signatur

You never leave someone behind, you take a part of them with you and leave a part of yourself behind.

Jeg bruger AVG 2012 internet security, trial lige forløbig.
Ehm, jeg har ikke helt styr på computerteknik og alt det.
Men jeg bruger trådløst netværk, og pcen er direkte linket til stikket.
, altså hjemmesiden på både pcen og bærbaren virkede ikke på samme tid.
jeg har prøvet at reset off routeren 3 gange, men stadig intet.

Hepta

Jeg bruger AVG 2012 internet security, trial lige forløbig.

Det er jo et dejligt program i mine øjne,men har du husket at afinstallere ALLE andre sikkerhedsprogrammer INDEN du installerede AVG ?

Og er der AVG på begge computere ?

Hvis du har Windows Defender skal den også de-aktiveres, ligesom Windows Firewall, men det burde AVG selv sørge for.

Jeg forstår det sådan at det kun er den ene side,der er problemer med ?

Hvilket Styresystem har du:

Windows XP, Vista, eller Windows 7 ?

Fulgte der Norton/Symantec med på computerne da de blev købt ?

Det kan godt være at jeg er på vildspor   wink

Signatur

You never leave someone behind, you take a part of them with you and leave a part of yourself behind.

mo-od
Antal indlæg: 4394

Lige et spørgsmål: navnet på den hjemmeside, der ikke virker?

mo-od
Antal indlæg: 4394

Undskyld den hedder http://mixihotel.net/
Jeg kan sagten komme igennem. Prøv igen om der skulle være forbindelse!

Windows 7 - Ja der fuglte norton med..

Jeg har prøvet alt med sikkerhedsprogrammer, genstartet computeren utallige gange. Tjekket om jeg er ip bandet - hvilket jeg ikke er..
Det skete pludseligt. Ret frusterende.

Redaktør
Antal indlæg: 3148

Jeg får heller ikke lov til at se siden.

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Hepta

Jeg har hele tiden kunne tilgå siden fra en computer med “Trustport Total protection”

Vedhæftede billeder
mix.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Siden det er 2 computer med samme ip som ikke kan gå ind på siden, kunne det så ikke være det har noget med vores netværk udbyder der har blokeret siden?

Eller dns issue?. jeg har set på host, tømt dns cache, stadig intet.

Hepta

Siden det er 2 computer med samme ip som ikke kan gå ind på siden, kunne det så ikke være det har noget med vores netværk udbyder der har blokeret siden?

Eller dns issue?. jeg har set på host, tømt dns cache, stadig intet.

Det kan jeg ikke vurdere, og jeg har desværre ikke forstand til at bruge de værktøjer der kan afsløre det smile

Det er klart når to computere har samme problem så peger pilen måske i retning af noget netværks problem halløj.
Omvendt så er der mindst en Supporter herinde der heller ikke kan tilgå siden wink

Men det ændrer ikke ved at du skal være helt sikker på at ALLE andre sikkerhedsprogrammer er korrekt afinstalleret , at du kun bør bruge AVG Internet security, og at alle rester af Norton skal fjernes smile

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 3148

Bare lige til orientering, jeg kan nu få lov til at se siden, så jeg går ud fra, at siden midlertidig har haft et visningsproblem.

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein