Check af min computer
Antal indlæg: 15

hej spywarefree,

det er længe side, og nu har jeg brug for JERES hjælp. Min Java har det ikke så godt. Det er som om, der mangler et ekstra “ben” til java 7.4. Den viser, at den er installeret, men kan hverken fjernes eller virke. Tror problemet opstod, da jeg skulle fjerne den gamle Java installation. Med venlig hilsen kirstenmarie.

Administrator
Antal indlæg: 55502

Hent og kør Javara:
http://singularlabs.com/software/javara/
Vælg “remove older versions”, når den er færdig, genstart, prøv så at installere nyeste java.

Signatur

qui potest, obligatur

Nierne bomaye - You’ll never walk alone

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

Hej igen.

Nu har jeg smidt alt det gamle Java ud, med det program som du gav mig.  Men, stadig når jeg prøver at downloade ny udgave af Java, så siger den at denne udgave er på computeren og jeg kan ikke loade den nye oveni.  Jeg forstår ingenting af det her.  HJælp…. KM

Administrator

Hent og gem denne fil på skrivebordet, eller et andet sted, hvor du kan finde den igen.
Java offline

Luk så dine åbne internetvinduer, dobbeltklik på installationsfilen.
Se om den så vil.

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne

Desværre, det hjalp heller ikke, jeg får dette svar: Internet Explorer kunne oprette forbindelse til webstedet, men programmet har ikke tilladelse til at vise websiden.  Jeg synes, at det er rigtig pænt af dig, at du gider at hjælpe, men denne her skal nok pensles ud for burhøns hehe. KH KM

Hej fromsej

NU har jeg sammen med min meget dygtige broder løst problemet ved hjælp af en pro unstaller. Tak for din deltagelse i problemet.  Jeg er meget lettet og kan nu komme i banken hehe. MVH KM

grin Hej fromsej

NU har jeg sammen med min meget dygtige broder løst problemet ved hjælp af en pro unstaller. Tak for din deltagelse i problemet.  Jeg er meget lettet og kan nu komme i banken hehe. MVH KM

Administrator

Det lyder godt. smile

Jeg lukker efter os, du er velkommen en anden gang.

Signatur

qui potest, obligatur

Kaffen er drukket
Kassen er lukket
Støtten gør mere nytte
Hos de små og forknytte
Børns vilkår
Hospitalsklovne