Test fra AV-Test
Redaktør
Antal indlæg: 1346

Normalt går jeg ikke så meget op i tests, men det kan være relevant i forhold til smartphones og tablets, da der er ekstremt mange plattenslagere tilstede.

Derfor er jeg simpelthen nødt til at poste link til seneste test fra AV-Test.org.

Specielt i forhold til den der ligger i bunden… smile

Recoba
Antal indlæg: 123

Tak for linket smile

avast! har da også bare styr på det. avast! har altid været min favorit og foretrukne antivirusprogram, har læst så mange gode ting om det.

Pablo
Antal indlæg: 2153

Det ligner et lidt tilfældigt udvalg af gratisprogrammer og betalingsprogrammer. Fx har de testet gratisversionen af Norton i stedet for betalingsversionen.

Men ellers fint med den slags test til at skærpe årvågenheden hos sikkerhedsproducenterne.

Bundskraberen kommer ikke bag på mig. wink

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Redaktør
Antal indlæg: 628

Godt link, Thomas.

Programmer som “MYAndroid Protection Antivirus”, som jo ligger i kategorien 0% detektion, er ikke rogue, men det snerper derhenad.

Specielt er jeg meget overrasket over, at Bullguard ikke klarede sig bedre. Prisen er jo bestemt deroppe, altså i det røde felt. At Kaspersky og Avast klarede sig på de 90% overrasker mig ikke. Selvom alle test selvfølgelig kun er et pejlemærke, man bør tage med et gran salt.

Signatur

Venlig hilsen

OracleJMT

Prevention first // Cleaning as a last resort

Redaktør
Antal indlæg: 628

Bundskraberen kommer ikke bag på mig

Næh, selv navnet på programmet lyder suspekt, synes jeg

Signatur

Venlig hilsen

OracleJMT

Prevention first // Cleaning as a last resort

pixxel
Antal indlæg: 473

Lidt mere om emnet her LINK

Signatur

Sikkerhedsbrister er som en lagret Schweizer ost, der er et nyt hul i morgen.