Hej jeg har sat min computer til at hente alle opdateringerne Automatisk, men så har den hentet en servicepakke ned og en anden opdatering ned , den meldte en fejl og kan nu overhovedet ikke komme på nettet.
Så har jeg afinstalleret servicepakken og den anden opdatering også køre nettet igen ,men hvordan får jeg så servicepakken uden fejl i og den anden opdatering ?
Jeg tror den får downloaded den 32 bit version , jeg kører med en hp med en intel i3 processor med windows 7 premium 64 bit er der nogen der kan finde det link til service pakken til 64 bit synes ikke rigtig jeg kan ?
og gad vide hvorfor den tager den 32 bit version igennem windows update ?
Nej det er godt nok den 64 bit version som windows update vil tage ned , men når jeg tager den ned fra window update så kan jeg ikke gå på nettet , kan jeg hente den andre steder windows download og har vi et link til den ?
Men det bliver vel det samme eller kan der være fejl på opdateringen fra windows update ?
Ja det skulle være den rigtige fil “windows6.1-KB976932-X64.exe – Dette program installerer SP1 på en 64 bit-maskine med Windows 7”. Til trøst så virkede den manuelle installation hos mig, uden problemer.
Nu har jeg prøvet manualt og det er desværre det samme , så kan jeg ikke gå på nettet , hvor meget betyder det at jeg ikke kan få servicepakken ?
Jeg kunne selvfølgelig prøve at køre maskinen helt tilbage med de recovery skiver jeg lavede, men det kan jo være det bliver det samme igen og der går sku noget tid med det.
hvis jeg nu bare lader værd med at hente den , kan jeg så gøre noget så den ikke bare hele tiden popper op med at der er opdateringer og det er den servicepakke , altså undlade den og tage de andre opdateringer der kommer ?
jernørnen>>
Er det ikke sådan hos Dig,at opdateringen kom uden flueben i boksen..som valgfri? Det gjorde den hos mig. Har ikke installeret Sp1.
Endvidere kan Du skjule en opdatering ved at højreklikke på en opdatering og “skjul”.
Kør lige en tur med Ccleaner: http://filehippo.com/download_ccleaner/
Husk at gemme cookies du gerne vil beholde. Men hvis Du endelig vil installere så
deaktivér ALLE sikkerhedsprogrammer incl. Firewall, og hent så SP 1 via Windows Update. Måske lykkes det
Den installerer fint , men så kan jeg bare ikke gå på nettet , kan det være internet explore , jeg kan se at explore 9,0 er installeret , kunne det tænkes at servicepakken installerer det igen også konflikter med hinanden det var bare en tanke ,da det er nettet jeg ikke kan gå på ?
Jeg har prøvet at installerer det hvor både virusprogram og firewall er deaktiveret , men desværre samme resultat.
Har brugt cccleaner det virker stadig ikke.
Det er godt nok træls , det kan da godt være jeg skal prøve at køre den helt tilbage med recovery cderne.
Det er så det der er træls at man har et bærbar med alt det der nu engang er lagt ind fra hp side, og man kan jo desværre ikke bare gå ind i recoveryen og kun tage windows 7 ud også kun installere de programmer man vil have, så skulle man have sin egen windows 7.
så den eneste måde her er vel at installere hele skidtet også slette det man kan , for ved noget af hp software nægter den og skriver at det har man ikke administrator rettigheder til selv om man køre som administrator mærkeligt ?