Så er den helt gal
  MacALF
Antal indlæg: 190

det virkede og de indstillinger er der allerede :-D så der burde være en logfil men kan ikke komme ind og se logfilen den skriver samme fejl som før selv når jeg prøver at ga den nye vej ?

MacALF

skal lige siges jeg tog 4 gb ram ud i går aftes og den genstartede igen og igen og her til morgen tog jeg yderliger 4 gb ud og den har endnu ikke genstartet ? og jeg har rækkefølge på hvor ramblokkene sad, så måske det er en defeckt block af de sidste 4 gb jeg tog ud?

Administrator
Antal indlæg: 29619

så måske det er en defeckt block af de sidste 4 gb jeg tog ud?

Det kunne godt tyde på det, for du havde vist problemer med at køre den Ramtest ?

Rent umiddelbart vil jeg mene at du godt kan undvære de 4 Gb ram.

Prøv at kør med computeren et stykke tid og se om den genstarter, og er lige så hurtig som før….......

MacALF

gør jeg men kunne nu godt tænke mig at komme ind i logfilerne og med hensyn til hurtighed ja det ved jeg ikke da jeg som sagt kun har holdt mig til Facebook det seneste stykke tid

Administrator

mig at komme ind i logfilerne

Nøjagtig hvilke logfiler tænker du på ?

MacALF

system filer “hændelseloggen” lidt trals at alt der har noget med systemfilerne at gøre får jeg den samme melding,
og det er lige meget om det bare er simple filer fra løsningscenteret eller om der er enhedhåndtering

Administrator

Ok. så åbn mappen igen, kør ned til Brugerkonti. Opret en ( ny) administator konto.

Genstart.

MacALF

Windows kan ikke finde
::(26EE0668-A00A-44D7-9371-BEB064C98683….... blar blar
kontroller, at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen.

Administrator

Det går helt godt               wink

Åbn Jobliste
I processerne Vælg fanen: explorer.exe
Afslut denne proces
Fra menuen Filer, skal du vælge ny opgave
Skriv: explorer.exe

Se om det hjælper.

MacALF

det gjorde det så desværre ikke!

MacALF

nå glæden var desværre kort genstartede 2 gange efter hinanden her kl 21:45 desværre og prøvede at sætte de 4 af de 8 ram tilbage men der genstarter den bare igen og igen…..

Administrator

Jeg er ved at tro at det er HD det er galt med.

Så, jeg vil foreslå at du følger denne vejledning:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Check-your-hard-disk-for-errors

MacALF

den kommer med en hal masse fejl når jeg køre den test. så i lukker bare denne tråd igen og så havner den på bordet i butikken sener i dag (dejligt når der er garenti på skidtet)

Administrator

Arh træls.

Ok, så lukker jeg bare                   wink