Jeg vil gerne køre en gratis beskyttelse af min computer altså virusprogram og firewall og hvad der nu skal til jeg køre Windows 7 Premium 64 bit hvad er den bedste kombination , og en let, altså ikke en firewall ,hvor der hele tiden popper noget op ?
nu er der hvis ingen krav til hvad du skal have af virus beskyttelse, jeg er nu rimelig sikker på hvis du har foreksempel Avast + pc tools firewall så har banken ikke noget at komme efter så vidt jeg ved.
Godt initiativ, vaf, jeg er spændt på, hvad de svarer.
Men for mit eget vedkommende går jeg nu ikke over til gratis sikkerhedssoftware uanset hvad, for der er jo også andre problemer med den end den meget større risiko for at få lænset kontoen..
Fx er jeg ikke særlig interesseret i at få mine pc’er koblet til et botnet - og jeg vil heller ikke bryde mig om uforvarende at komme til at sprede en masse møj hos venner og bekendte.
Hvis man følger bare lidt med under “Almindelig rensning” herinde, kan man jo slet ikke undgå at bemærke, at det først og fremmest er den gratis sikkerhedssoftware, der er problemer med.
nu er der hvis ingen krav til hvad du skal have af virus beskyttelse, jeg er nu rimelig sikker på hvis du har foreksempel Avast + pc tools firewall så har banken ikke noget at komme efter så vidt jeg ved. Men er der andre der ved noget her ?
jernørnen/ørn>>
...Det tror jeg ikke…Du har jo selv svaret nu og her…ikke? Men Du skriver “så vidt jeg ved”. Hvor har Du denne information fra?
Som en extra sikkerhed til Din gratis sikkerhed, som sandsynligvis lige nu består af Avast/Pc tools Firewall,- bør en stærk sikkerhedskode til Din netbank være alfaω.
Denne bør skiftes en gang månedligt..gør Du det? Mit password består af mindst 10 eller 12 karakterer,-uanset om jeg har Eset Smart Security eller Kaspersky 2012 installeret. Et lille smart program til Din gratis sikkerhed er: Key Scrambler: Her
Nej jeg ved det da heller ikke med sikkerhed, men jeg vil jo mene at Bankerne ville gøre opmærksom på det, hvis de krævede et specielt virusprogram, men spørgsmålet er da meget interessant ,så jeg må også lige havde spurgt min Bank.
men jeg vil jo mene at Bankerne ville gøre opmærksom på det, hvis de krævede et specielt virusprogram, men spørgsmålet er da meget interessant ,så jeg må også lige havde spurgt min Bank.
Hvordan kan du da tro det? Brugsen siger da heller ikke, at du skal benytte Andelskassen, selv om det er andelsbevægelsens pengeinstitut.
Du får aldrig nogen bankmand til at sige, at du skal bruge et bestemt program. Det må de simpelthen ikke, men du kan havne i bankens fælde, den dag de siger, at du har forsømt computersikkerheden. Din normale bankmedarbejder har normalt heller ikke mere forstand på computersikkerhed, end du selv har. De har forstand på penge.
I øvrigt mærkeligt at man gerne vil købe dyrt grej og så ikke bruge penge på en god sikkerhed p.g.a. at man så automatisk bliver ludfattig.