Hej,
så er der atter et ppar spørgsmål som ikke har med Spyware at gøre, men da jeg har meget gode erfaringer med hjælp herinde fra, så drister jeg mig alligevel.
Min AMD-baserede ASUS bærbare, med 4 gb RAM, Win 7 Home Premium, blev leveret med IE9 i to versioner, 32 og 64 bit.
Nu har jeg prøvet at lade IE9 64 bit være standardbrowser i en tid og
a) jeg mærker ingen forskel i hastighed eller kompatibilitet med websider og lign
b) jeg synes min maskines harddisk snurrer og knokler meget mere - (hele tiden, også off-line)
så,
1) Skal jeg ændre på nogle settings og holde fast i min 64-version som standardbrowser?
2) eller, droppe det?
b-Du kunne til en start prøve at se i jobliste, hvilken proces der evt. bruger uforholdsmæssig mange ressourcer og får disken til at snurre og arbejde mere.
Ja, Trend Micro Titanium Maximum Security 2012.
Prøvede at stoppe wmpnetwk.exe og alle grafer i jobliste droppede markant.
Jeg dykker ind i dit link. Tusind tak for hjælpen.
Har du nogen mening om EI 64 vs. 32 bit?
De bedste hilsner
Vantage
Jeg ser lidt det samme som Peter Olsen. Jeg ville bruge 32bit versionen, for at være mere sikker på at undgå evt problemer med tilbehørsprogrammer. Ellers tror jeg ikke der er den store forskel
På min lille labtop-Medion har jeg i .. Internet explorer i C:...under betegnelsen programmer og programmer (86). Har dog ikke haft problemer..endnu; men måske er det sådan, at en del Programmer som ikke er kompatible med x64 bit, bliver installeret i x86 mappe. De bliver følgelig installeret som et 32-bit program.. De øvrige programmer som er 64bit og kompatible..stoppes så i den almindelige mappe..
Lidt læsestof: ...og bare sig til, hvis jeg svarer helt hen i skoven Her
Hej alle,
tak for svarene.
Synes min Explorer fryser mere end den plejer (læs: mere end 3 gange om dagen), så jeg vil benytte 32-versionen igen.
Har heller ikke mærket noget som helst til hastighedsfordele.
Hvad i alverden er egentlig meningen med 64-bit versionerne? Er det bare marketing?
Suk.