Ny Forum Supporter
Redaktør
Antal indlæg: 2609

Vaf,

Hjertelig tillykke og velkommen til! grin

Signatur

(\__/)
(>’.’<)     
(”)_(”) Støt venligst Spywarefri.dk: http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Støt Shoppen: http://www.spywarefri-shop.dk/

Redaktør
Antal indlæg: 3148

I skal alle have tusind tak for jeres velkomst til mig. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er en ære for mig, at få mulighed for at virke som supporter på Spywarefri og jeg vil gøre mit bedste for at leve op til den tillid der er vist mig.

Lad mig også her sige, at jeg ikke kommer med forkromede meninger eller løsninger, men jeg vil som udgangspunkt følge de traditioner og den ånd, der er kendetegnende for Spywarefri. Og jeg er heldigvis ikke alene om det, vi ved jo alle, at det er nogle super dygtige folk der driver og hjælper brugere der har pc problemer og andre it relaterede spørgsmål. Og hertil kommer de mange almindelige og dygtige brugere, som dagligt hjælper til med at løse forskellige problemer og opgaver. Det synes jeg er en stor styrke ved spywarefri.

Lige nu er det hele nyt for mig og jeg må lige have tid til at finde mine ben at stå på, og som udgangspunkt vil jeg deltage i de emner jeg “plejer” at interessere mig for.

Endnu engang, tak for jeres velkomst. smile

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Redaktør
Antal indlæg: 3535

Hejsa vaf og velkommen til wink

Signatur

Rookie

Rock´n roll

Administrator
Antal indlæg: 7131

Jeg vil da også lige sige velkommen til smile

Signatur

Undlad venligst at vedhæfte logs, medmindre du bliver bedt om det !

Nevi
Antal indlæg: 473

Hej vaf…
Stort tillykke med din nye status som supporter.Al mulig held og lykke fremover.

Signatur

Windows 7,64 bit.

NAT router,Webroot SecureAnywhere Complete.Malwarebytes free.

Antal indlæg: 1

Tillykke med dit brændstof ~

Signatur

Han der har materialet for at overleve; person med ideel snak om livet. Ønsker du at forstå forskellen mellem overlevelse og liv? Animal overlevelse, mens personen lever.mulberry tasker

Administrator
Antal indlæg: 8620

Nu, hvor vaf har været “inde i varmen” i flere måneder, er det nok ved tiden at lukke denne tråd.
Så det gør jeg hermed. smile