Godav:)
Jeg vil gerne have formateret min HP pavilion dv6 computer, og da jeg har læst lidt på de andre indlæg omkring formatering så står der at jeg skal trykke F11 under opstart når man ikke har Cderne til det. Problemmet er bare at jeg kun kan vælge Microsoft systemgendannelse og ikke den der som er nedenunder som hedder systemgenoprettelse, jeg ønsker at slette alt på min computer, så den står ligesom fra fabrikken af, hvordan gør jeg det så?:)
Så har du åbenbart ingen gendannelsessoftware liggende på harddisken.
Du er derfor nødt til at ringe til HP og bede dem om at sende dig cd’erne. De har ry for at være flinke - men forhør dig lige om prisen.
Signatur
I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen
du har sikkert ret i det:), men jeg har et drev på min computer det hedder Recovery har det noget med formatering at gøre?:)
Jeg kopierer lige dit spørgsmål fra din anden tråd over her:
du har sikkert ret i det:), men jeg har et drev på min computer det hedder Recovery har det noget med formatering at gøre?:)
Og ja, det har det. Er du kommet til at slette recovery-partionen?
For at svare klikker du bare på “Skriv svar” - og den anden tråd beder du så bare om at få lukket.
Signatur
I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen
Jeg har desværrre ikke tid mere før engang i morgen, så du får lige et input til på falderebet:
Højreklik på recovery-partionen, vælg “Egenskaber” og se, hvor meget, der ligger på den. Der skal gerne ligge nogle GB.
Signatur
Det vil jeg ikke tro at jeg har:)
der ligger 19.3 GB
zlapes - 18.01.2012 19:31:19
Det vil jeg ikke tro at jeg har:)
Nej, men tjek det lige. Og hvis ingen andre træder til i mellemtiden, er jeg tilbage i morgen på et tidspunkt.
Signatur
Ok, vi kommer væltende oveni hinanden. Men så burde den jo være god nok. Så er spørgsmålet bare, hvordan du kommer ind til den på din computer - når det ikke er f11.
Hvis ingen andre træder til i mellemtiden, må vi se på det i morgen.
Signatur
vi må se på det imorgen, fortsat god aften:)
Kan du ikke starte processen fra Start > Alle programmer > Recovery manager > Recovery manager
Signatur
Mvh.
Regmos
Diagnose: SWF-afhængig. Kur: Ingen kendte
Redaktør
Antal indlæg: 1860
Hej zlapes - Der er en længere udredning og forklaring fra hp her, måske kan du hente hjælp der.
- http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01778684&lc=da&cc=dk&dlc=da -
Signatur
Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein
Nej jeg kan ikke starte processen ved at søge efter recovery manager, fordi hver gang jeg trykker på programmet kommer der en skærm op hvor der står ” Recovery manager er holdt op med at fungere” :/
Hvis du højreklikker på recovery-partionen, får du mulighed for at vælge “Formater”.
Prøv det, og se om det sætter gang i processen.
Signatur
jeg tror ikke det hjalp, men tror derimod at den slettede det hele:)
Det var ikke så godt. Hvis systemgendannelse virker, kan du få den tilbage på den måde.
Du kan også bare lade det være, og så få fat i cd’erne. De kan næppe koste en bondegård.
Signatur