Nå for den. De 2 harddiske har jeg selv sat i, da jeg selv har bygget computeren.
Ja, kører med Den nyeste Google Chrome Version.
Men jeg tror ikke ikke den Crack, har noget med noget som helst at gøre, for har altid haft den på den ene
af min harddisk (Dvs. flere år), og aldrig haft problemer med den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Du kan prøve dette > Hvis du har en router på din forbindelse så afbryd strømmen til modem og router i 5 min, start op igen. Skriv dette i søg boksen cmd.exe, klik med højre-musetast på ”cmd.exe” – kør som administrator. netsh winsock reset catalog Genstart din PC. Du har ikke den sidste nye brovser af Internet Explorer Når du installer den så vælg den som standardbrowser under installation. Kontroller om du har redirections med den browser også. >> Du kan også prøve dette > Luk Google Chrome ned og gå til denne mappe > Klik med højre musetast på mappen Default Start Google Chrome og se om der stadig er redirections. >> Har du også redirections med Firefox ? |
|
|
|
|
|
Nu har jeg brugt IE9, den nyeste, i omkring en time, Og FireFox gør det hellere ikke. Så det tyder på det kun er google chrome som er inficeret måske? Jeg prøvede det der med at ændre mappe “Default” til “Backup Default”, og har Men hvis det dukker op igen, skriver jeg lige herinde igen, |
|
|
|
|
|
Det lyder godt, jeg er sikker på det er omdøbning af Google Chrome mappen der har løst problemet. Vi lukker ikke inden vi hører fra dig. |
|
|
|
|
|
............ Neeeeej!..... Det virker stadig ikke :( |
|
|
|
|
|
Er der problemer med alle dine browsere? Hvis det kun er Google så geninstaller den. |
|
|
|
|
|
Ved du hvad, jeg geninstallere bare windows, så er det problem da væk. |
|
|
|
|
|
Velbekomme. Det kan også være den bedste og hurtigste løsning. |