Glædelig Jul og Godt Nytår ønskes alle på Spywarefri.dk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Glædelig jul og godt nytår til jer alle derude Til jul ønsker jeg mig at I vil få en sikker computer i 2012. Det kan lade sig gøre, hvis viljen er tilstede |
|
|
|
|
|
Som I ser er nisserne allerede indflyttet. |
|
|
|
|
|
Godt nyt hår, hepta? Joh, også det. Jeg skal da juleklippes! Også glædelig jul (vintersolhvervsfest) og godt nytår til alle brugere og medarbejdere på Spywarefri.dk. fra en gammel ateist. I håb om yderligere fremgang for computersikkerheden i 2012. Som perhaps siger - naturligvis kan det lykkes, hvis viljen er til stede. Det er den i Tarup, Odense. |
|
|
|
|
|
Glædelig Jul og et Godt Nytår ønskes alle på Spywarefri. |
|
|
|
|
|
Også herfra ønskes en glædelig Jul og et Godt Nytår til alle her på Spywarefri.dk |
|
|
|
|
|
Får nesten slenge meg innpå her jeg også, og ønske alle hjelpere og andre medlemmer god jul og godt nytt år. |
|
|
|
|
|
¸.·’★¸.·’★*·~-.¸-(★ Også en glædelig jul herfra ★)-,.-~*¸.·’★¸.·’★ |
|
|
|
|
|
Glædelig jul og godt nytår til alle på Spywarefri. Jeg håber, at alle i 2012 bevarer deres sunde fornuft bag skærmen. Det er trods alt den bedste sikkerhed, der findes. Common Sense Internet Security 2012, det er gratis, kvit og frit, det kan ikke downloades eller installeres, men mange har lært at bruge det. Forhåbentligt kommer der flere i det nye år. Tak for et godt Spywarefri 2011. Jeg håber, som altid, at den gode stemning i forum kan fortsætte, og Spywarefri generelt forbliver Danmarks “home of computersecurity”. I gør det f…... godt. Tak for i år! |
|
|
|
|
Ja, super program, som ikke kan undværes. Det kan ikke stå alene, men det skulle programmet meget gerne fortælle dig, første gang du starter det op - ellers bruger du det forkert. Og også glædelig jul og godt nytår fra mig til alle herinde. |
|
|
|
|
|
Ja og programmet har den evne til at blive bedre og bedre, som tiden går. Det er meget tæt på 100% og sløver ikke maskinen. Glædelig Jul og godt Nytår. |
|
|
|
|
|
Ønsker alle en glædelig Jul samt et godt Nytår! Det med håret ved jeg ikke rigtig, men jeg synes 2011 har været et hårrejsende år, så mon ikke 2012 bliver endnu mere hårrejsende… |
|
|
|
|
|
Herfra Thailand hvor juleferien nydes, vil jeg ønske alle en rigtig Glædelig Jul og et godt og Lykkebringende Nytår. |
|
|
|
|
|
Fra mig og min trofaste følgesvend, ønskes også en god jul og et godt nytår |
|
|
|
|
|
Også herfra ønskes en god jul og et godt nytår. |