Jeg er faktisk dybt imponeret over at det ikke er sket før. Den indsats du har ydet har simpelthen været utrolig. Tag dig nu al den tid du har brug for, til at lade batterierne op (ordspil ikke tilsigtet
), og så må vi se om lysten vender tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Din indsats har altid været, og er stadig beundringsværdig. 54.6xx hjælpsomme og til tider tankevækkende indlæg fortæller en historie om en helt speciel personlighed her på SWF. Nu venter vi bare på bogen “Fromsej siger..”. Du har om nogen fortjent en pause - hav en rigtig God Jul og et Forrygende Nytår. We’ll meet again |
|
|
|
|
|
En fantastisk flot indsats har du ydet. Det er for en stor del din fortjeneste, at så mange er blvet hjulpet gennem årene herinde. Samtidig skal du også roses for, at du har inspireret så mange til at sætte sig ind i problematikken omkring bekæmpelse af malware. Personligt har jeg altid læst dine indlæg med stor interesse. En rigtig god jul og et godt nytår ønskes herfra
|
|
|
|
|
|
Fromsej Jeg håber du formår, at nyde din velfortjente pause, uanset hvor lang den bliver. Du vil være savnet, men det er jo blot et bevis på, hvormeget du har givet igennem årene. Jeg er dig stor tak skyldig. Og ønsker dig alt mulig held og lykke fremover. De bedste nytårshilsner |
|
|
|
|
|
Kære Fromsej. |
|
|
|
|
|
Hej Fromsej. Jeg har siden 17.03.2004 været med på dette forum, og du har om nogen hjulpet mig rigtig mange gange, og for det vil jeg sige tusind tak. Godt nytår, og tak for din hjælp |
|
|
|
|
|
Hej gamle ven. Det var for mig en længe ventet udmelding du kom med her… Utroligt du med den flid og omhu du konstant og vedholdende har bidraget med, har kunnet opretholde kampgejsten så længe som du har. FLOT ARBEJDE! Jeg forstår virkelig godt din beslutning, og jeg håber for Spywarefri’s resterende supportere, at de også kan løfte den del af opgaverne som du har varetaget. Der kan ikke for nogen være tvivl om, hvor stor en ekstra byrde det vil blive, selvom flere i flokken er super dygtige. Held og lykke med arbejdet alle sammen. Det står stadig lysende klart for mig, da jeg selv var en lille del af staben herinde - den gang som “Victor TeamSpywarefri”. Uden Fromsej som min mentor og senere utroligt hjælpsomme og gode ven, var det aldrig gået for mig. TAK for den tid også Søren. Jeg vil ønske dig al mulig lykke og held i tiden fremover. Godt Nytår til ALLE. |
|