Du kopierer ikke. Du skriver, så der mangler et kolon foran “filefind”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg indkopierer præcis følgende: :regfind
SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff ========== regfind ========== Searching for ” settings.sol” Searching for ” :filefind” Searching for “settings.sol” -= EOF =- |
|
|
|
|
|
Nej, nu kom der en anden log: SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff ========== regfind ========== Searching for “settings.sol” ========== filefind ========== Searching for “settings.sol” -= EOF =- |
|
|
|
|
|
Du skriver “Jeg har selvsagt fjernet Flash Player-programmet totalt” |
|
|
|
|
|
Via Tilføj/fjern programmer i Vista. Dernæst manuel fjernelse af alle filer, der hedder noget med Macromed- og Adobe Flash Player. Kun registreringsdatabasen turde jeg ikke røre, men lod CCleaner tage, hvad der var - ikke ret meget. Efter geninstallation af Flash Player kontrollerede jeg, at de fjernede Macromed- og Adobe Flash Player-filer var der igen med ny og aktuel dato. Jeg tror aldrig, jeg har være ude for noget så mystisk i pc-sammenhæng som den åndssvage meddelelse, der igen og igen dukker op om den flyttede eller fjernede settings.sol-fil. For den ligger jo nok så nydeligt, hvor den skal og opdaterer sig selv. |
|
|
|
|
|
Prøv at køre Flash Player Uninstall Herfra Så kan du prøve at geninstallere den. Se om det hjælper. |
|
|
|
|
|
Det var dog ganske utroligt - for efter at jeg har kørt Flash Player Uninstall har jeg ikke oplevet problemet i hele weekenden. Der må jo ligget noget, der forstyrrer ved en opdatering, medmindre den gamle version fjernes med Flash Player Uninstall. Jeg krydser fingre for, at det varer ved. Stor tak for din ihærdige indsats. |
|
|
|
|
|
Nej, jeg glædede mig for tidligt. Problemet holdt bare en lille pause, hvad der i sig selv er underligt. Men nu tager det revanche for fuld tryk. Gad vide, om CCleaner tager for hårdt fat. Nu prøver jeg en fjernesle af FlashPlayer og en geninstallation - og undlader i 14 dage at bruge CCleaner. |
|
|
|
|
|
Kort efter mit sidste indlæg fik jeg den idé igen at fjerne Flash Player 11,1,102,55 og i stedet installere den gamle og hullede version, der hedder 10,3,183,11. Og minsandten. Computeren har været i gang siden og problemet har ikke vist sig. Da det oprindeligt så ud til at komme i forbindelse med en opdatering, er jeg nu overbevist om, at der er tale om en bug i FlashPlayer, som under uheldige omstændigheder viser sig. Så længe I ikke hører fra mig, er fejlen ikke dukket op igen. |
|
|
|
|
Skal vi lukke her, så kan du lave et nyt spørgsmål, hvis problemet vender tilbage |
|
|
|
|
|
Lukket på grund af manglende respons. |
|