K.I.S 2012 blokerer for min “Helsekostpusher”
Redaktør
Antal indlæg: 1860

Jeg husker et tilfælde for nogle år tilbage med Spy Sweeper. Hos ganske enkelt brugere, inkl. mig selv, var det ikke muligt at scanne på den “normale” måde - det tog omkring ti sekunder for hver fil. Her var eller blev løsningen, at der måtte flyttes et flueben, fra det normale sted, og sættes et andet sted, før der kom normal gang i scanningen.

Så der kan en sjælden gang forekomme uforklarlige variationer fra den ene pc til den anden.  tongue rolleye

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

hepta
Antal indlæg: 11094

Så der kan en sjælden gang forekomme uforklarlige variationer fra den ene pc til den anden. 

Uden tvivl, og jeg husker godt fra jeg selv brugte Spy sweeper, at der var flere lignende tilfælde.

I mit tilfælde er det så formentlig en eller anden opdatering der laver balladen.

Men vi kan jo så alle sammen bekræfte hinanden i, at man bør prøve før køb, opdateringer eller ej,da sikkerhedsprogrammer ikke altid ” kører lige efter bogen.”  long face

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt