joh, men det er ikke første gang jeg hører om noget lignende med hjemmesider der har de trustboxe implementeret. Prøv i din browser at acceptere alt fra truspilot. Det er noget med http://trustbox.trustpilot.dk* Jeg kender ikke KIS desværre og jeg ved som sagt heller ikke om det er linkene til trustpilot der er synderen
Jeg prøvede at sætte både Jala-helsekost, og Trustpilot ind i ” Pålidelige Websteder uden held.Og derudover i Kompabilitesvisning, alt sammen i IE 9.
Har du Norton DNS?
Det havde jeg ved de første forsøg.
Men jeg kørte så en “Systemafbildning” ind i dag hvor computeren er helt nyformatteret, og helt uden renseprogrammer
Og her var Norton DNS, eller andre, ikke sat til.
Samme resultat.
Før det havde jeg prøvet at afinstallere K.I.S. og genindstallere igen.
Jeg har så også for lidt siden henvendt mig til firmaet, og spurgt om de kender til problematikken med “Log in” problemer.
Fik en udførlig mail hvor de blandt andet beskriver, at de aldrig har hørt om det før fra andre kunder.
Men problemet er nok mere alvorligt end som så for nu kan jeg slet ikke komme på nettet med K.I.S aktiv-
Ikke engang til min Routers IP for at kigge på Firewallen
Jeg har i de seneste par dage fået meldinger om at:
WMP 12 er holdt op med at fungere(fryser)
JAVA(TM) Update Scheduler er holdt op med at virke( vindue ved opstart af pc)
Og så lige idag besked om:
“Windows Stifinder er holdt op med at virke”- i forbindelse med at jeg skulle udpakke en zippet mappe.
Fin netadgang uden K.I.S aktiv men stadig intet i “Rapporter” i K.I.S.
Har også forsøgt med ” Gendan indstillinger( til default) i K.I.S
Malware er jo i stand til alting men helt typisk adfærd er det vel ikke ?
Kørte en Fuld scanning med K.I.S i går aftes med ” Detaljeret Rootkit scanning”-Ren som sne ifølge K.I.S
Tror ikke længere på at det drejer sig om omtalte hjemmeside.
Kan selvfølgelig forsøge at afinstallere K.I.S endnu en gang, og bagefter køre “KAVRemover” og genindstallere.
Alternativt installere et andet sikkerhedsprogram .
Formattering synes jeg ikke virker logisk .
Er temmelig meget i vildrede her