K.I.S 2012 blokerer for min “Helsekostpusher”
  hepta
Antal indlæg: 11094

K.I.S 2012 bloker for min foretrukne helsekost butik:

http://www.jala-helsekost.dk/

Enten kan jeg slet ikke komme ind på siden, og kommer jeg så ind, kan jeg ikke logge på min konto.

Har forsøgt med tre forskellige browsere uden held.

Tilføjet URL til tilladte adresser i ” Antibanner”  uden held.

Ingen ting i ” Rapporter” der indikerer noget som helst

Virker fint uden K.I.S aktiveret.

På min anden computer med “Webroot Secure Anywhere Complete” logger jeg fint ind.
Og grunden til at jeg ikke bare bruger den istedet for er at det er min ” testcomputer”  wink

Nogle K.I.S 2012 brugere, eller andre, med et input ?

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Problemet ses nogen gange hos de hjemmesider der har trustboxe fra Trustpilot på deres hjemmesider. Jeg ved ikke om det er årsagen her, men det kunne være en mulighed.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

hepta

Det lyder interessant.

Men det har de vist haft i mange år, og vi handler normalt regelmæssigt uden problemer.

K.I.S burde vel rapportere et eller andet hvis det er noget med Trustport konceptet K.I.S ikke bryder sig om ?

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

hepta

Trustport konceptet

Trustpilot wink

Vedhæftede billeder
venter.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Redaktør

joh, men det er ikke første gang jeg hører om noget lignende med hjemmesider der har de trustboxe implementeret. Prøv i din browser at acceptere alt fra truspilot. Det er noget med http://trustbox.trustpilot.dk* Jeg kender ikke KIS desværre og jeg ved som sagt heller ikke om det er linkene til trustpilot der er synderen.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Redaktør

Har du Norton DNS?

Signatur

hepta

joh, men det er ikke første gang jeg hører om noget lignende med hjemmesider der har de trustboxe implementeret. Prøv i din browser at acceptere alt fra truspilot. Det er noget med http://trustbox.trustpilot.dk* Jeg kender ikke KIS desværre og jeg ved som sagt heller ikke om det er linkene til trustpilot der er synderen

Jeg prøvede at sætte både Jala-helsekost, og Trustpilot ind i ” Pålidelige Websteder uden held.Og derudover i Kompabilitesvisning, alt sammen i IE 9.

Har du Norton DNS?

Det havde jeg ved de første forsøg.

Men jeg kørte så en “Systemafbildning” ind i dag hvor computeren er helt nyformatteret, og helt uden renseprogrammer wink
Og her var Norton DNS, eller andre, ikke sat til.
Samme resultat.

Før det havde jeg prøvet at afinstallere K.I.S. og genindstallere igen.

Jeg har så også for lidt siden henvendt mig til firmaet, og spurgt om de kender til problematikken med “Log in” problemer.
Fik en udførlig mail hvor de blandt andet beskriver, at de aldrig har hørt om det før fra andre kunder.

Men problemet er nok mere alvorligt end som så for nu kan jeg slet ikke komme på nettet med K.I.S aktiv-

Ikke engang til min Routers IP for at kigge på Firewallen

Jeg har i de seneste par dage fået meldinger om at:

WMP 12 er holdt op med at fungere(fryser)

JAVA(TM) Update Scheduler er holdt op med at virke( vindue ved opstart af pc)

Og så lige idag besked om:

“Windows Stifinder er holdt op med at virke”- i forbindelse med at jeg skulle udpakke en zippet mappe.

Fin netadgang uden K.I.S aktiv men stadig intet i “Rapporter” i K.I.S.

Har også forsøgt med ” Gendan indstillinger( til default) i K.I.S

Malware er jo i stand til alting men helt typisk adfærd er det vel ikke ?
Kørte en Fuld scanning med K.I.S i går aftes med ” Detaljeret Rootkit scanning”-Ren som sne ifølge K.I.S

Tror ikke længere på at det drejer sig om omtalte hjemmeside.

Kan selvfølgelig forsøge at afinstallere K.I.S endnu en gang, og bagefter køre “KAVRemover” og genindstallere.

Alternativt installere et andet sikkerhedsprogram .

Formattering synes jeg ikke virker logisk .

Er temmelig meget i vildrede her grin

Signatur

hepta

Joblisten ser mærkværdig ud med Google Chrome ?

Vedhæftede billeder
Jobliste.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 1860

Ja, Chrome bruger urimeligt mange og meget processor kraft. ohh

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

hepta

Ja, Chrome bruger urimeligt mange og meget processor kraft.

Det var jeg ikke klar over smile

Men jeg afinstallerede Chrome for ligesom at gøre noget, og kan fint gå på nettet lige efter opstart, og så bliver der “lukket”  downer

Signatur

hepta

“Netværksdiagnosticering” skriver som altid at problemet blev ikke fundet.

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 1860

Køb en ny computer, skidtet funker ikke.  tongue laugh

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

hepta

Køb en ny computer, skidtet funker ikke

Godt det snart er Jul cool smile

Signatur

hepta

Lidt sjovt for Outlook kan godt hente mails fra TDC serveren men jeg kan ikke komme på Spywarefri.dk eller noget sonm ehlst andet.
Hverken via Skrivebordsgenvej, eller direkte ” Venter på Spywarefri.dk…”

Signatur

hepta

sonm ehlst andet

Måske jeg skulle nedjustere dosis lidt shut eye

Jeg har nu afinstalleret K.I.S igen, genstartet computeren, kørt “KAVREMOVER”, genstartet computeren, og installeret K.I.S 2012 igen.

Jeg kan fint komme på nettet, og tilgå enhver side jeg måtte ønske , og logge ind på min helsekost.

Nu må vi se når K.I.S bliver opdateret, og genstartet, og dermed får installeret diverse Patches m.m.

( jeg har selvfølgelig også haft min TDC Homebox( Router, Modem m.m) genstartet, uden held)

Signatur

Redaktør

Det har ikke noget med malware at gøre, ejheller Trustpilot og måske heller ikke KIS. Når forskellige ting holder op med at virke er der noget grundlæggende galt f.eks. manglende dll-filer, men jeg er på bar bund, desværre.

Signatur