xp home Security 2012
Antal indlæg: 24

Tak for hjælpen. Jeg lægger en skilling i jeres kasse.
Jeg har nu smidt en recovery disk i den der skulle slette alt.
Er det ikke nok kender jeg en gut ved forsvaret der kan slette alt hvad der skal slettes på HD.
Det undre mig at jeg er blevet ramt. Jeg har kørt en fuldt opdateret version af Mcafee. Burde den ikke kunne stoppe det hele?

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Hej igen baiemler

Nu ved jeg ikke om du har McAfee Antivirus så er det ikke nok. Du skal have en samlet sikkerhedspakke. Hos McAfee hedder den McAfee Internet Protection eller endnu bedre McAfee Total Protection. Et antivirus er kun en lille del af sikkerheden lige som håndbremserne i en bil er det.

Hvis den fyr du kender er i stand til at formatere korrekt og det er han jo nok, så er det ok med gutten hos forsvaret. Vi siger på forhånd rigtig mange tak for dit beløb til kaffekassen.  smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Det er faktisk MCAfee Total Protection jeg har. Nu skal jeg til at geninstallere denne, men overvejer at vælge Kaspersy i stedet.
Jeg har indbetalt 200 uden afsender navn. Håber det ok. Modtager i dem ikke så sig lige til på thomas @baiemler.dk

Edit:
Lagt mellemrum i Email adresse.

[ Rettet: 19.12.2011, 01:14 af f-arn TeamSpywarefri ]

Hej
I forbindelse med at jeg skulle formatere min pc, gemte jeg en masse dokumenter på 2 SD kort. Inden jeg formaterede kontrollerede jeg at informationerne var på kortene. Nu kan jeg ikke se dokumenterne mere. Jeg kan se de er der, for når jeg scanner dem for virus, kan jeg se at de enkelte filer bliver scannet. Jeg kan også se i egenskaber at der er data på kortene, men jeg kan ikke se filerne?
Er der nogle indstillinger jeg skal lave om?
Mvh
T