hej jeg har BullGuard 12 tror jeg nok den heder
og har lige købt battlefield 3.
når jeg starder battlefield 3 sker der ikke noget og der køre en fil i joblisten som hedder bf3.exe på ca 200kb og jeg kan ikke slukke min computer kun hvis jeg tager strømmen. men hvis jeg lukker BullGuard ned kan jeg nemt logge ind i spillet og slukke computer og det hele. hvordan får jeg lagt det spil ind i BullGuard så der ikke er de problemer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
En mulighed er at se nærmere på BG forum - jeg ved dette har været fremme der før. |
|
|
|
|
|
Jeg har intet styr på spil, men i BG er der noget med at man kan tilføje/aktivere et spil under Kontrolpanel-PC Tune Up-Game Mode. Hvis spillet er kendt af BG i forvejen, så står det på listen. Ellers kan man tilføje et nyt spil under Rediger profiler/Ny profil (så vidt jeg lige kan se) |
|
|
|
|
|
det er behavioural detection under antivirus som laver problemet, fjern flueben i boxen |
|
|
|
|
|
mange tak skal i have det virket ud fra det som fyn skriver |
|
|
|
|
|
Velkommen til Fyn
God weekend til alle |
|
|
|
|
|
Bare lidt surt at et fix fra BG ikke virker, og man er nødsaget til at lukke en funktion ned. Det betyder at man skal huske at koble den ind igen. |
|
|
|
|
|
mange tak hepta og i lige måde |
|
|
|
|
|
fyn, du må binde en rød snor om den ene finger - så husker du at koble funktionen ind igen. God fornøjelse |
|
|
|
|
|
ha ha det skal jeg gøre |
|
|
|
|
|
Opdater til seneste version 12.0.206 og du har IKKE problemet [ Rettet: 09.12.2011, 16:01 af Perhaps Emeritus ]
|
|
|
|
|
|
Perhaps Emeritus : har stadig samme problem selv om jeg har opdateret |
|
|
|
|
|
Hm .... Har du seneste definitionsfiler samt opdateret til 12.0.206? Det er hvad deres supporter skriver til mig re. problemet: We have solved this issue in our recent updates. Please make sure that your client has BullGuard version 12 installed and updated, the version number should read 12.0.206. |
|
|
|
|
|
har snakket med supporter nu og de skriver godt nok at der er nogen problemer med det spil men de er igang med at få det hele lavet. |
|
|
|
|
|
Jeg har ind imellem også brugt BG support, som er hurtig at gå til - og på dansk. Desværre har jeg også oplevet at man den ene gang siger at et problem er løst, mens man næste gang får at vide der arbejdes på det. Det virker lidt som om der ikke er fælles fodslag i supporten, ganske som i dette tilfælde. |
|
|
|
|
|
Ps. Jeg er ikke ude på at sætte gang i en større debat om BG support |
|