Webroot - Secure Anywhere Essentials 2012.
Redaktør
Antal indlæg: 1860

Ja ikonet forsvinder ganske kort (ved uret) og kommer så igen, på min Vista. I Xp skal jeg ned i start og klikke på programmet før ikonet kommer, hvis jeg altså ikke genstarter i mellemtiden.

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Antal indlæg: 1446

Jeg bruger Windows 7 Home, og hvis reaktionen her er den samme som i Vista, skal man jo være yderst heldig for at observere det? . I hvert fald skal man sidde foran skærmen og kigge på den. Jeg håber at se det på et eller andet tidspunkt.

Redaktør

Ja Ingolf man skal være opmærksom og standhaftig, men Xp sladrer om det. grin

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Lagde mærke til at der på Ikonet var et lille bitte mærke. Dobbeltklikkede på Ikonet, for at se hvad det betød. I stedet for You are Protected, stod der nu Create an Account - og jeg syntes det så besværligt ud - så det fik jeg ikke gjort. Men opfordringen kommer jo nok igen.
Er det noget man bør gøre?. Jeg har 19 dage tilbage i min trial udgave.

Redaktør

De vil jo gerne have solgt nogle licenser og opfordringen kommer igen og mere intenciferet jo nærmere tidspunkt for trail perioden udløber.
Du behøver ikke gøre noget med mindre du vil købe nu, men du kan roligt vente til der er en lille uge tilbage før du bestemmer dig.

Så fornylig at prisen var sat ned med 10$ på alle versioner.  smile

Signatur

Tak for svaret vaf.

Jeg var lige inde og se på Webroots hjemmeside og Essentials blev lige nu tilbudt med et afslag på 40 %. D.v.s. USD 35.95 for et år. Det er vist meget typisk at priserne får et dyk nedad i anledning af den tilstundende jul. Men jeg har is i maven og venter og ser!

Redaktør

Du har ret Ingolf, - det er en markant nedsættelse og værd at overveje.  wink Til gengæld er de gået væk fra en 15 måneders licens periode og tilbage til 12.

Signatur

Redaktør

Hvis du skulle være interesseret Ingolf, er der mange gode tråde og spørgsmål, svar og information at hente omkring WSA via dette link til -  http://www.wilderssecurity.com/forumdisplay.php?f=105  - Sproget er engelsk, men det går vel nok.  smile

Signatur

Hej vaf.

Tak for linket.

Jens V
Antal indlæg: 272

Jeg har længe været tilfreds bruger af Avast på min bedagede stationære computer med Windows XP pro SP3.

Jeres indlæg gjorde mig alligevel nysgerrig og tilsidst afinstallerede jeg Avast og hentede en 30 dages prøveversion af Webroot Secure Anywhere.

Jeg var allerede interesseret i Prevx, men det gik jo som det gik med den.

Jeg er stadig helt målløs, jeg kigger under bordet og ser om det stadig er min gamle computer der står der. Det er som jeg har fået den maskine jeg købte i sin tid tilbage.
Jeg tror nok Webroot får fat i mit kreditkort når prøvetiden udløber.

Blot en skam de åbenbart ikke vil give forhandlingen videre til f.eks. Spywarefri’s shop.
Jeg ved ikke hvad man skal gøre for at sikre det forum, jeg deler lidt den bekymring Hepta giver udtryk for i dette indlæg.
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/82883/

Redaktør

Rart at læse, at tråden har interesseret dig Jens V, og at din oplevelse af WSA overrasker dig positivt. Hvilken version har du valgt at køre med?

Prevx var god, men er så nu på vej til helt at blive afløst af WSA, som så er en videreudvikling af prevx. Og jeg har læst mig til, at det er de samme folk omkring prevx der arbejder med det.

Jeg ved heller ikke hvad man skal gøre for at sikre forum, andet end det, vi hver især gør som brugere. Engang imellem kan jeg få den fornemmelse, at det er ligesom at træde vande, man holder sig oppe, men kommer ikke rigtig nogen vegne.  rolleyes

Signatur

Redaktør

Jeg har forøvrigt også læst mig til, at den pt. nedsatte pris gælder frem til den 31.12 i år.  smile

Signatur

Tak for orienteringen om prisen vaf. Det er noteret. Jeg har prøvet at holde øje med opdateringer til programmet. Indtil nu totalt overflødigt. Jeg har stadig version 8.01.42. Kan der oplyses noget om hyppigheden af nye versioner?. Her i starten er det ganske interessant af følge lidt med i hvad der sker, synes jeg. Selvom det jo nok ikke siger noget om effektiviteten af programmet med nye opdateringer?

Redaktør

Jeg har også seneste version som du har Ingolf, og som du er inde på er der ikke megen ide i at holde øje med det.

Hvornår og hyppigheden af, at der opdateres til ny version, ved kun de personer der sidder med fingeren på pulsen hos Webroot. Sidste gang gik der ikke mere en et par dage imellem, men det er nok atypisk. Og som du også er inde på, foregår de vigtigste opdateringer mod trusler i skyen.  smile

Signatur

Jens V
Antal indlæg: 272

@ vaf
det er den mindste version, da jeg allerede har en Firewall.

Jeg har også en bærbar som i det mindste på papiret har flere muskler, hvis begejstringen holder ved tror jeg, jeg vil købe deres licens til 3 computere til ca. 50 $, selv om jeg kun skal bruge 2, er et ikke rigtigt?