Jeg synes nu, at følgende:
Og så lige en bøn, hvis der nogen der ikke interesserer sig synderligt meget omkring wsa, så brug energi på noget andet.
- er en helt ok opfordring, når der ikke nævnes navne.
Og den er da på ingen måde svær at forstå.
|
|
|
|
Jeg synes nu, at følgende:
- er en helt ok opfordring, når der ikke nævnes navne. Og den er da på ingen måde svær at forstå. |
|
|
|
|
|
Du kan gøre alle de krumspring du vil, og postulere hvad du vil. Og hvorfor blander du en PM fra dig ind i denne tråd? Jeg taler om denne tråd og ikke andet! - Du maler sandelig med bred pensel og tager dig nogle sproglige friheder. |
|
|
|
|
Det skriver jeg jo Vaf. Jeg ser helst at denne slags personfnidder foregår via PM men jeg undlader det når du tidligere har valgt ikke at svare mig på en PM.
Så dog og forklar mig hvad du mener når jeg spørger pænt om det. Og så kan du da bare korrigere og forsøge at ændre min opfattelse istedet for at fortsætte med negativitet.
Det kan du mene Pablo, og jeg har så en anden opfattelse. Jeg vil simpelthen ikke deltage i denne slags nedværdigende personfnidder offentligt i et Forum som dette. Enhver kan henvende sig til mig via PM hvis man har mere på hjerte. |
|
|
|
|
Så tag dog og forklar mig hvad du mener….. |
|
|
|
|
|
Nogle gange er det godt nok MEGET svært at lade være med at drille dig, Hepta. Men jeg lader være alligevel. |
|
|
|
|
|
Ingolf har fået løst sit problem, så jeg lukker her. @Hepta: Du fylder meget i trådene, og jeg vil gætte på, at vaf bliver irriteret over, at du her primært fylder op ved at kritisere Webroot, fremfor konstruktivt at hjælpe med at løse problemerne. @vaf: Super fint arbejde, du yder for Ingolf her. Måske kunne du og Hepta prøve om I kunne finde på en ikke-angrebspagt @Pablo: Jeg synes ikke du bidrager så konstruktivt her med andet end at frustrere Hepta yderligere. |
|