Frit Forum ?
  mo-od
Antal indlæg: 3572

De tre første tråde er efter min mening klart infotråde/tråde til informationer: til informationer fra brugerne og fra supporten. Det fremgår allerede af definition på trådene - ‘Fra brugerne’, ‘Nyheder om software’ og Fra Supporten (der er forbeholdt informationer fra TeamSpywarefri).

Der er faktisk informationer, der kan lægge op til debat, give anledning til kommentarer - eller måske giver anledning spørgsmål/kræver lidt uddybning. Derfor kan der være en rimelighed i at lade nogle tråde stå åbne en tid.

Administrator
Antal indlæg: 55091

Så kunne man jo oprette en tråd i “Andet”, med et link til det, der skal diskuteres, samt et oplæg til debat. smile

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

bwf1409
Antal indlæg: 3169

Nemlig Fromsej, det er jeg enig i.

mo-od

Altså - jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at se, hvorfor ‘debattråde’ partout skal flyttes til andet? Hvorfor det ikke fungerer godt nok nu?

Der er startet tråde under ‘info’, der har udviklet sig fra at være deciderede ‘infotråde’ til debattråde, hvilket jeg ikke kan se noget problem i. Og det har vist sig, at uddybende indlæg af og til kan være godt et supplement/nødvendigt i visse info-tråde.

Blot min mening. Om der nu skal laves nye trådregler for det, det må TeamSpywarefri selvfølgelig bestemme! raspberry

Redaktør
Antal indlæg: 1860

Principielt - Hvis man starter en (info)tråd og beder den lukket umiddelbart, så har man i mine øjne ikke stor lyst til at formidle ret meget andet, eller at modtage kommentarer omkring sit info-emne. Det ville da være den omvendte verden at forudsætte noget andet. smile

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Redaktør

Et eksempel ses her - http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/82804/  - Havde mo-od bedt om umiddelbar lukning og den var blevet det, så skulle en forum-bruger med samme oplevelse eller en kommentar, ned i “Andet” og oprette en tråd og henvise til mo-od`s tråd.
Selvfølgelig kan man da gøre sådan, men særlig praktisk er det vel ikke. Det ville da alt andet lige, være mere naturligt at det hang sammen i samme tråd.  smile

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

mo-od

Tja. Jeg havde med vilje ikke krævet tråden lukket for at se om der var nogen kommentarer til denne irriterende Vegas oplevelse. 

Hvorfor oprette en ny tråd i ‘Andet’ for at kommentere/svare på denne information? Nej, vel. vampire

bwf1409

Jeg syntes det letteste er at lade tingene fortsætte som de er - og så må trådstarter jo beslutte om han ønsker debat eller ej, og lade det være op til ham om tråden skal lukkes med det samme.

Redaktør

Den ret eller mening fornægter jeg ikke bwf1409 - og jeg har blot brugt min og forsøgt at give min mening til kende. smile

Signatur

bwf1409

Yes, og der er intet forgjort i at du beder om at man overvejer om ens indlæg måske kunne interessere andre - og man derfor trækker den lidt i ørerne med at lukke, personligt vil jeg da tænke en ekstra gang over det tongue wink

Redaktør

Det er ikke min mening at trække denne tråd yderligere i langdrag, vel vidende at der ikke findes nogen enkel løsning, men mere er et spørgsmål til overvejelse, der må ligge hos den enkelte, og i sidste ende hos de der er bemyndiget til at lukke en tråd.

Tak for indlæg - og med mindre nogle har ydeligere kommentarer, kan denne tråd lukkes ved lejlighed. smile

Signatur

Administrator
Antal indlæg: 55091

Jeg lukker, der kom ikke rigtig nogen løsning.
Men for mig at se, er det heller ikke det store problem.
Er en tråd lukket, og man vil tilføje noget, så send os en Privat Besked, eller opret en ny, evt. med henvisning til den lukkede (tråd altså!!)

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur