OK.
Når man kikker på side 1 i denne “saga”, står der meget tydeligt i OTL loggen NOT logged in as Administrator.
Der må være en anden konto du kan bruge
|
|
|
|
OK. Når man kikker på side 1 i denne “saga”, står der meget tydeligt i OTL loggen NOT logged in as Administrator. |
|
|
|
|
|
Ja, rigtigt. Jeg har forhørt mig hos it-administratoren hos arbejdsgiveren, og han siger at jeg er lokal administrator. Jeg er på udebane her, så jeg ved ikke hvad det betyder i praksis. Jeg hører ham lige, om der er en anden konto jeg kan logge på med. Jeg vender tilbage. Vh Martin |
|
|
|
|
|
Ja, rigtigt. Jeg har forhørt mig hos it-administratoren hos arbejdsgiveren, og han siger at jeg er lokal administrator. Jeg er på udebane her, så jeg ved ikke hvad det betyder i praksis. Jeg hører ham lige, om der er en anden konto jeg kan logge på med. Jeg vender tilbage. Vh Martin |
|
|
|
|
|
Opgav du |
|
|
|
|
|
Nej, jeg vender tilbage mandag, da jeg har travlt med arbejdet. men vi giver ikke op vel? |
|
|
|
|
|
Nej - jeg gi’r ikke op, men der kan være et problem, hvorvidt det er en privat PC. Prøv at læse her |
|
|
|
|
|
Computeren er nu privat, den er bare koblet op på virksomhedens netværk. Han har givet lov til at jeg forsøger at fjerne malwaren på egen hånd. Det er også i hans interesse, da den jo ellers kan brede sig på deres netværk. Venligst Martin |
|
|
|
|
|
OK, men når vi fortsætter, skal du bruge en Admin. konto. Men prøv først xPUD! |
|
|
|
|
|
Skal jeg nok. Det bliver mandag. Vender tilbage. |
|
|
|
|
|
Det gør du bare |
|
|
|
|
|
En travl uge, men jeg satser på at køre videre fredag. Vender tilbage… |
|
|
|
|
|
OK |
|
|
|
|
|
Fredag, lørdag, Søndag… |
|
|
|
|
|
Av, av. Jeg har travlt men prøver at gennemføre missionen torsdag. Vender tilbage… |
|
|
|
|
|
|
|