Hej igen vaf. Ja lad os gøre det i første omgang. Hej for nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Undskyld det sene svar Du går ind på deres hjemmeside, logger på med dit brugernavn og password. Så går du ind under “backup”. Her kan du browse rundt og finde den mappe eller fil du vil downloade. |
|
|
|
|
|
Okay. Det prøver jeg at kigge på. Tak for det og god weekend. |
|
|
|
|
|
Surt show!! Dear customer, It is with regret that we need to inform you that we have ended our relationship with Livedrive. What does this mean for you? Your account will continue to work until March 13th 2012, giving you the opportunity to restore files to your pc if needed. As of March 13th 2012 you will no longer be able to backup or restore data and all the files that are backed up will be removed online. You are advised to search for another backup solution if you still need one. Regards, BeeCloud.eu |
|
|
|
|
|
Ja det er særdeles ærgerligt. Fik en mail fra dem den anden dag med denne besked. Det bliver nok ikke nemt at finde et sted med samme koncept. Men man har jo da lov at forsøge, ellers god ide med info Cykelsmeden. Er der nogen der har kendskab til andre steder vil jeg da gerne høre om disse. Hej for nu. |
|
|
|
|
|
Denne har fået fin kritik : Prisen er ca 28 kr per mdr for ubegrænset lagerplads. Jeg kan ikke udtale mig om produktet, da jeg ikke har prøvet det. Min personlige favorit er Memopal, der koster ca 400 kr per år for 200 GB Jeg tror, at det er spild af tid at prøve at finde et gratis produkt inden for denne genre. |
|
|
|
|
|
Steffen Ernst. Tak til dig for denne info. Det vil jeg da lige overveje. Hej for nu. |
|
|
|
|
|
Det må siges at være billigt for Premium ca 17 kr per mdr for 250 gb ved 1 mdr forudbetaling.
|
|
|
|
|
|
Vedr. Zipcloud programmet. Det ser rigtig godt ud. Jeg tror, selv jeg, ville kunne finde ud af det. Men så kom jeg til betingelserne. Der er flere sider, tæt skrevne som man skal acceptere. Jeg synes det er meget man således skal skrive under på bare for en trialudgave af programmet. Sædvanligvis plejer jeg at gå let hen over disse betingelser. Ellers ville jeg ikke have mange 3.parts programmer på min PC. Men lige her, med Zipcloud, satte jeg mig for at sætte mig ind i betingelserne. Jeg må indrømme at jeg hurtigt opgav! Mvh |
|
|
|
|
|
Ja det ser ud til, at der har været nogle dyre advokater på den opgave. Jeg tror nu roligt at du kan afprøve tjenesten uden at komme i konflikt med den danske straffelovgivning. |
|
|
|
|
|
Tak steffen ernst. Det vover jeg. Mvh |
|
|
|
|
|
At læse en EULA (slutbruger licens) kan være triviel læsning og indimellem vanskelig at forstå, især på et fremmed og kancelli baseret sprog. Men det kan være en god ide, at bruge tid på, at sætte sig ind i betingelserne, inden man klikker ja. Forleden stødte jeg på et afsnit i en tekst, hvor jeg efterfølgende tænkte, `vil firmaet overhovedet vedkende sig, og tage ansvar for deres eget produkt´ ? |
|
|
|
|
|
I USA risikerer producenten et sagsanlæg, hvis en mand falder ned ad en stige og brækker benet, så det er vel meget forståeligt, at der tages næsten alle tænkelige forbehold. Hvis man ikke har tænkt sig at sagsøge producenten, kan man stort set være ligeglad med indholdet af amerikanske slutbrugerlicenser. De har ikke nogen juridisk gyldighed i Danmark. |
|
|
|
|
|
Nej, men i det øjeblik du klikker ja til betingelserne, accepterer du den måde dine data bliver behandlet og opbevaret på firmaets servere, og privecy og pris plejer at hænge sammen. |
|
|
|
|
|
Tjaa - måske Memopal hører prismæssigt til i den billigere afdeling med en pris på kr 31,00 per mdr for 200 GB Her er deres regelsæt for opbevaring af dine data: Memopal respects the current Italian legislation and the directives of the European Union in matters of privacy. The staff adhere to a code of ethics to respect privacy. Memopal utilizes the most advanced security technology to guarantee that the user files are saved in the most secure way possible. All communication with the Memopal server goes through an encrypted SSL channel, the same used by banking institutions, and the files stored on our server are encrypted to the highest international standards. Memopal guarantees the anonymity of the data recorded on the servers. Our technology, in fact, archives files in one of the data centers at our disposal, and registers users in another server kept in a different geographical location. In this way it is impossible to associate a file to a specific user. Med mindre de er fulde af løgn, bliver privatlivets fred og ukrænkelighed fuldt ud respekteret. |
|