Hej Steffen Ernst. Tak for tip. Har fået installeret programmet uden problemer. Kan også finde ud af hvordan jeg får filer oploadet. Har dog et problem med at finde ud af hvodan jeg får dem ned på min PC igen. Kan du give mig et tip heromkring.? På forhånd tak.
Hej vaf. Uden jeg ved det store om det, men jeg mener programmet hedder Livedrive Backup. Som sagt, du må ikke holde mig op på det. Har taget programmet i brug. Jeg der langt fra er nørd, fik det hurtigt til at virke med at få programmet til at uploade, men er lidt i tvivl om mulighederne for at hente ned. Kan se at hver enkelt fil kan hentes ned, men på en eller anden måde ser det også ud som om man kan hente mapper ned. Hej herfra og det ved Steffen Ernst sikkert mere om end jeg gør, så det kan jo være han lige kom mig til hjælp med mere viden. Hej herfra for denne omgang.
Det jeg tænkte på var, om man kunne finde en manual der beskrev den del af processen du eftersøger. Jeg prøvede via Beecloud-linket at søge efter en manual og landede på den jeg nævnte. Men vi kan jo lige vente og se om Steffen Ernst har noget nærmere om det.