Fornyelse af KIS 2012 på dansk
  falk
Antal indlæg: 100

Hej med Jer
Jeg har fornylig fået hjælp til installation af KIS 2012 på dansk.Alt perfekt.
Nu har de givet besked om at der kun er 20 dage tilbage og jeg er derfor gået ind hos Kaspersky og fornyet for et år til 349 kr. og betalt. jeg har downlowdet den til skrivebordet, men jeg ser at den kun er på 688 KB hvor den jeg har lnstalleret er på 153 MB.
Går jeg bare ind og afslutter kaspersky uden netkabel i, eller skal jeg hen og af installere den gamle først? Kan I venligst hjælpe mig videre da det kun er en fornyelse det her drejer sig om, jeg er meget i tvivl før jeg gør noget. Sæt nu jeg sidder med noget der ikke kan bruges til noget, så man er helt uden forbindelse.

Venlig hilsen falk

smog
Antal indlæg: 3151

Re: EsetEuroSecure:
“Hvis programmet allerede er installeret,behøver Du ikke geninstallere det. Du kan angive brugernavn og adgangskode under indstillinger”.  smile

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

Re: EsetEuroSecure:
“Hvis programmet allerede er installeret,behøver Du ikke geninstallere det. Du kan angive brugernavn og adgangskode under indstillinger”.

shut eye kan vist ikke noget i dag.

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

...Og så laaangsommeligt her,-så man skulle tro jeg er ude at gå tur med Oldemor.
...Find “Administrer licens” i KIS 2012 > her indtaster Du ny aktiveringskode. Altså skal Du ikke anvende den du har på skrivebordet. Går ud fra,at Du har KIS 2012 installeret lige nu,hvor der er 20 dage tilbage,-så KIS 2012 skal Du aktivere ved hjælp af Din nye aktiveringskode.

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

Glemte i skyndingen “Kaspersky Lab Technical Support”,som er god at ha’ på com. Se under “License and activation issues”
Desværre ikke på dansk;men håber Du kan “tæske” Dig igennem alligevel smile
http://support.kaspersky.com/kis2012

Signatur

.. You talkin’ to me?

hepta
Antal indlæg: 11094

Du bør vente til der er 13 dage tilbage med at indtaste den nye aktiveringskode da du ellers risikerer at miste de sidste 20 dage du har tilbage.
Det burde ikke ske at du mister noget men det sker alligevel wink

Med hensyn til hvor meget den nye set-up fil fylder skyldes forskellen at Kaspersky ikke længere fylder så mange opdateringer på set-up filen.Dem henter du bare selv, og genstarter.

Men ellers er det som Smog skriver wink

Til en anden gang kan du købe Licensfornyelse her:

http://www.spywarefri-shop.dk/sikkerhedspakker

Og spare 50,00 Kr.  wink

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

smog

Dem henter du bare selv, og genstarter.

...Fik egentlig indtrykket,at falk allerede har 2012 versionen. Hvis det er tilfældet,-skal set-up filen ikke anvendes.

Signatur

.. You talkin’ to me?

hepta

Fik egentlig indtrykket,at falk allerede har 2012 versionen. Hvis det er tilfældet,-skal set-up filen ikke anvendes

Jow, Jow da, jeg er fuldstændig enig cheese

Jeg har formuleret mig lidt forkert:

MAN henter bare selv og genstarter.

ALTSÅ INGEN GRUND TIL AT AFINSTALLERE OG GENINDSTALLERE.

Smog har udstedt recepten cool smirk

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

smog

Smog har udstedt recepten

...hepta…hold op raspberry

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

Dem henter du bare selv, og genstarter.

Opdateringer selvfølgelig..
Sorry hepta..misforstod red face

Signatur

.. You talkin’ to me?

hepta

Opdateringer selvfølgelig

Ja da LOL

Signatur

falk
Antal indlæg: 100

Hej igen
Nu har jeg været inde og kigge på Kaspersky. Når jeg trykker på abonnement får jeg et billede frem hvor jeg kan trykke på en knap der siger: “Opdater abonnementets status” og når jeg trykker på den fortæller den at der “oprettes forbindelse til nettet” og så kommer der et billede der fortæller om aktiveringsfejl, den opdaterede abonnementsnøgle mangler.
Jeg kan ikke finde noget under indstillinger der fortæller mig noget jeg forstår, så I må gerne prøve at hjælpe mig igen, jeg kan ikke finde det vindue hvor de 20 cifre skal indtastes. Beklager meget.
                    mvh falk

smog

åben Din Kaspersky forside..helt ned i hjørnet til højre “administrer licens”.

Signatur

.. You talkin’ to me?

hepta

Jeg kan ikke finde noget under indstillinger der fortæller mig noget jeg forstår, så I må gerne prøve at hjælpe mig igen, jeg kan ikke finde det vindue hvor de 20 cifre skal indtastes. Beklager meget.

Der er såmænd ikke noget at beklage wink

http://support.kaspersky.com/kis2012/license?qid=208284372

Så bort fra det med at købe:

Klik på ” Administrer licens” nede til højre i programmet hovedvindue, og indtast så koden .

MEN VENT TIL DER ER 13 DAGE TILBAGE AF DEN NUVÆRENDE LICENS   wink

Vedhæftede billeder
administer licens.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

hepta

Slået på målstregen- aftenkaffen…...  cool hmm

Signatur

smog

MEN VENT TIL DER ER 13 DAGE TILBAGE AF DEN NUVÆRENDE LICENS

...tror det er meget fornuftigt,hvis Du gør det..falk. hepta kender Kaspersky’s finurligheder..

Signatur

.. You talkin’ to me?