Lagde mærke til at jeres danske version er 399 kr. i shoppen. Nyeste version på engelsk er $65 eller ca. 351 kr. Det er selvfølgelig ikke alle der foretrækker engelsk men jeg synes der er værd at nævne. Prisen forudsætter du købe inden 20 November.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Glemte link, hvis nogen er interesseret: |
|
|
|
|
Morning Det har næsten altid været sådan at Kaspersky har været billigere i U.S.A, og England. Men du får nok svært ved at få lov til at købe da Kaspersky har strammet den så du kun kan få lov til at handle indenfor “Regionen”, og ydermere kan den tilsendte ” Aktiveringskode” kun bruges hvis du er bosiddende i ” Regionen”. Noget helt andet er at man støtter dette gratis Forum ved at handle i “Spywarefri Shop”, som sponsorer dette Forum. http://www.spywarefri-shop.dk/ NB. Det er ikke Forums version af Kaspersky det er Spywarefris Shops version Og den viste version af “Kaspersky 2011” er en ” fejl” da du køber version 2012, og man kan altid gratis opgradere Kaspersky med en gyldig licens.
|
|
|
|
|
|
PS: Hvis du køber en Dansk version kan du derimod altid downloade en engelsk version, ligesom du altid kan skifte sproget til Engelsk(midlertidigt til genstart) i enhver Kaspersky sprogudgave f.eks fra Fransk til Engelsk. |
|
|
|
|
|
Fair nok og ja det var velment, prøvede ikke at “stjæle” jeres kunder Bullguard har været god men på det sidste har jeg haft en del problemer med det, f.eks var den årsag til meget lang nedluknings tid af PC og generelt virkede den bare en del “bloated”. Jeg har prøvet ESET Smart Security i næsten en måned, det virker godt og er bestemt “let vægtig”, men jeg er ikke 100% komfortabel med deres layout, settings osv. og har også haft små problemer med hensyn til internet stabilitet. Det er dog ikke 100% sikkert det har noget med ESET at gøre. Overvejede at prøve COMODO eller Kasperky Internet Security, fortrækker en løsning med det hele inkluderet og ikke for “resource heavy”. ja det var lidt “off-topic”, men ville bare fortælle hvorfor jeg endte med at tjekke netop KIS. |
|
|
|
|
Ah rart at vide |
|
|
|
|
Jeg ville da afprøve K.I.S 2012 i en måned hvis jeg var dig men Comodo har jeg personligt ikke de bedste erfaringer med. Kaspersky internet Security 2012 er måske en anelse mere ressourcekrævende end Eset men det er ikke meget. Til gengæld har K.I.S nogle Moduler som Eset ikke har. Du kan jo hente en prøveversion her uden at registrere dig: |
|
|
|
|
|
Det prøver jeg så, er lige ved at lave backup af mine filer før jeg geninstallere Windows og starter på en frisk, så er det rart med et sikkerheds program. Du kan lukke her. |
|
|
|
|
|
Før du lukker, ved du hvordan den her klare sig? http://www.webroot.com/En_US/consumer-products-secureanywhere-essentials.html Jeg ved deres ANTI-Virus score højt men hvad med deres firewall? |
|
|
|
|
Det er jo et temmelig nyt program Jeg har afprøvet deres ” Complete udgave” uden at få problemer, og SWebroot har d aaltid lavet gode, solide programmer. Der findes kun omkring 3 testorganisationer hvis resultater man kan bruge til noget. Omkring Firewallen er der vist mange meninger men jeg har ikke nærlæst de få test der er kommet på den. Derimod ved jeg at Kasperskys Firewall altid har ligget i top Men måske andre kan sige noget mere sagligt omkring Firewall delen ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ouch det var ikke lige det resultat jeg forventede: http://www.av-test.org/no_cache/en/tests/test-reports/test-reports/?tx_avtestreports_pi1[report_no]=113195 Tak for link, det er rigtig godt. |
|
|
|
|
|
Det ser ud som om KIS, F-secure og BitDefender er værd at holde øje med. Så må jeg også lige tjekke priser |
|
|
|
|
Det svinger jo i de forskellige test men en del sikkerhedsprogrammer har en tendens til at altid placere sig godt. F-secure kan man jo få til en rimelig pris gennem TDC hvis man er kunde der, og det er en udmærket sikkerhedspakke i mine øjne. Du skal jo bare huske som altid: KUN en samlet sikkerhedspakke installeret, og ingen andre former for sikkerhedsprogrammer med ” her og nu beskyttelse”, fordi så får man en dårlig oplevelse, og beskyttelse p.g.a inkompabilitet. Men men kan jo altid supplere med en DNS: http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/81894/ Du ved måske meget af det i forvejen men jeg kender dig ikke så godt som bruger |
|
|
|
|
ps: Priserne varierer selvfølgelig men du skal også tjekke fornyelsespriserne. Ofte taler vi dog om + - 1 kr. om dagen i forskel og så er topbeskyttelse vel vigtigere. |
|
|
|
|
|
Ja jeg ved godt alt det grundlægende, men det er okay, information fra eksperter er altid velkommen hos mig. jeg brugte jer meget før i tiden, nu bare lidt her og der. Der er altid gode tips at hente. Jeg ved en del mere i dag end f.eks da jeg startede her, så jeg har ikke de store problemer og jeg foretrækker også engelsk. Min forlovet bor i USA og jeg har planner om at flytte dertil, men nok om det… tænkte bare det var værd at nævne siden du talte om mig som bruger Jeg har Telia så ingen TDC her. Ser ud til de alle har minimum 30 dage free så jeg prøver mig bare frem. BitDefender ser ud til at være ret stabilt og blandt de hurtigere af slagsen. |
|