Perhaps Emeritus - 04.01.2012 17:48:14Med risiko for at blive betegnet som én der ikke svarer, så lægger jeg lige et sidste indlæg.
![]()
Hvordan skulle du kunne blive det?
Du har da svaret masser af gange.
Perhaps Emeritus - 04.01.2012 17:48:14Jeg kan af gode grunde ikke sige om problemet ligger hos din computer eller softwaren fra KIS, men åbenbart er der ikke andre der har de problemer. Jeg har ikke kunnet finde nogen på nettet, selv om jeg faktisk har brugt tid på det.
Ligeså har jeg. Også uden at finde noget, derfor har jeg spurgt her, i Kaspersky’s forum og via “Min Kaspersky” konto. Alle svarer, UNDTAGEN den officielle support. Det er det jeg er mest irriteret over, mere end selve fejlen faktisk.
Perhaps Emeritus - 04.01.2012 17:48:14Jeg har aldrig sagt at du skal geninstallere og derefter ikke opdatere programmerne. Hvis KIS er det eneste program som opfører sig sådanne, og du er utilfreds med det, så forstår jeg ikke at du ikke finder noget andet.
Det har jeg heller aldrig påstået, at du har. Men det er faktum, at gør jeg dette, så kører KIS fint igen. Så (sandsynligvis) er en opdatering årsag til denne “fejl”. Grunden til jeg ikke bare farer på andet software er, at dels har jeg brugt Kaspersky siden det hed AvP3,5, og dels har det kørt fremragende tidligere (dvs brugt CPU’en fuldt ud).
Perhaps Emeritus - 04.01.2012 17:48:14Jo, jo du har ret i at vi bruger vore pc’er forskelligt, men det skal alligevel ikke hindre mig i at fortælle dig at der er ting jeg aldrig ville gøre (og som du gør) lige gyldigt hvilken computer det drejer sig om.
Det er der bestemt heller ingen der hindrer dig i. Men på den anden side, så gør du også ting med din(e) PC(‘ere) jeg aldrig ville gøre, som f.eks kun at opdatere drivere en gang om året. Sådan er vi så forskellige, men derfor burde softwaren jo køre godt hos både dig og mig.