..Well well..Service er service.. uanset Packs ![]()
er det vel bedre at scanne med et andet program?
...F.eks SASfree..scanner Dine cookies (spionage) i modstætning til Din faste virus scanner.
|
|
|
|
..Well well..Service er service.. uanset Packs
...F.eks SASfree..scanner Dine cookies (spionage) i modstætning til Din faste virus scanner. |
|
|
|
|
|
...Leader of the Pack |
|
|
|
|
Og service får man her - det’ bar’ dæjlig :D |
|
|
|
|
...ja selv til en Jyde |
|
|
|
|
Jeg kommer fra Hvidovre - og bor i Hvidovre :D Sådan kan man narre ... her på Internettet |
|
|
|
|
F-secure blokerer for tracking cookies (hvis man da sætter flueben ud for det). Igennem vel godt et år med scanning med SAS free (den fandt aldrig noget) har jeg nu valgt at droppe SAS free på min egen computer, men beholdt MalwareBytes AntiMalware (selvom den nu heller intet finder)! Jeg behøver reelt ikke andet end TDC Sikkerhedspakke/F-secure! På arbejdet, hvor vi køer med Avast (perhaps gratisløsning) har vi både SAS free og MAMB og både MAMB har en enkelt gang fundet malware, mens SAS free jævnligt finder tracking cookies. Det er nu fint nok med Heimdal. Du kan eventuelt køre en online kontrolscanning med Secunia: http://secunia.com/vulnerability_scanning/online/?task=load&lang=dk hilsen fra Tarup, Odense, Fyn. |
|
|
|
|
Den har jeg da i øvrigt også brugt engang (som fast scanner af mit system) - fordi den var del af den vejledning man skal følge når man vil have hjælp til fjerning af virus her på sitet. Tænkte at så måtte den jo være rætti’ go’ :D Men kan se at vejledningen ser anderledes ud i dag
Kommer til Fyn (bl.a. Odense) en gang om måneden, da min bror bor der - og flytter nok dertil ... en dag ved lejlighed |
|
|
|
|
|
Henter du MAMB igen, så skal du huske at vælge MMBAN Free: Du skal endelig sige nej til tilbuddet om en prøveperiode med MBAM Pro. Du må ikke have MBAM Pro sammen med Avast! Du må ikke have to programmer med realtidsbeskyttelse for det samme. Det går udover sikkerheden - ligesom du kun må have SAS free. Som med SAS free skal du huske at opdatere programmet hver gang inden du kører en scanning… Jeg er ikke ægte fynbo, flytede til Odense i 1984. Er oprindeligt fra storstaden - Valby! |
|
|
|
|
Jamen så siger jeg tak for link og råd ... og jeg kom meget i Valby i de glade 80’ere, da mine bedsteforældre boede der og jeg fik nogle rigtige gode venner der - lige over for stationen… Peder Hjorts vej :D |
|