Meddelelser fra ESET
  one4me
Antal indlæg: 356

På et eller andet tidspunkt hver dag forandre mit ESET NOD32 ikon nede ved uret udsende. Der kommer et udråbstegn - som om det vil fortælle et eller andet. Men hver gang jeg åbner det, er der intet at se/ingen beskeder.

På forhånd tak.

smog
Antal indlæg: 3151

...det kan være denne smile

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/82587/

Signatur

.. You talkin’ to me?

one4me

Ikke forstået.

smog

....du skal klikke på linket..

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

Ikke forstået.

...Sagt på en anden og lidt mere venlig måde..hvad var det Du ikke forstod?  smile

Signatur

.. You talkin’ to me?

one4me

Jeg forstår ikke svaret.

Min ESET opdatere automatisk.

Installeret version af ESET NOD32 Antivirus: 5.0.94.0
Tilgængelig version af ESET NOD32 Antivirus: 5.0.94.0 - Kontroller

Hvad har det med udråbstegnet som jævnligt dukker op at gøre? Det dukker op flere gange hver dag. Og det irriterende er, at det først forsvinder når man åbner og lukker programmet. Er det noget nødvendigt? Kan man ikke slå det fra?

smog

Min ESET opdatere automatisk.

...tja,-det gør min også;men lige her gør Nod32 det ikke m.h.t. versionsnummer,-kun virussignaturdatabasen. Derfor troede jeg,at mit link lige ville passe til netop.. Dig.Så ikke lige, at Du har problemet hver dag shut eye 

Du kan nu forsøge med en reparation i Start > “alle programmer” > “Eset” > “afinstaller”. Du får nu muligheden for en reparation i boksen som kommer frem. Sig ja til det. Sommetider kan det tilrette en nyversion eller nyinstallation.

Vedrørende,at ! dukker op hver dag har jeg aldrig oplevet;men har Du tjekket i hovedprogrammet? Her skal gerne stå “Licens gyldig indtil” ... dato. Hvis der ikke gør det : Højreklik ikon og vælg produktaktivering. Genstart herefter.

Er det noget nødvendigt?

...Det er det jeg ikke ved med sikkerhed. Opdateringer fra Windows er det ikke,-her bliver ikonet gult.

Kan man ikke slå det fra?

...Nej,-da Nod32 inklusive ikon skal starte op med Windows.

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

Opdateringer fra Windows er det ikke,-her bliver ikonet gult.

Formoder det er forkert.
Nod32 adviserer nu med et lille (!) som info i grønne ikon på proceslinjen..med henvisning til (muligvis) opdateringer fra Windows update. Før blev ikonet orange.
Jeg ville da lige tjekke Windows update,om Du skulle mangle opdateringer smile

Signatur

.. You talkin’ to me?

Helmax
Antal indlæg: 995

Det er altså ikke bare hos meg det er sånn. Jeg kjører med ESS på to maskiner, og når jeg ser på oppgavelinja, er det riktig som TS sier, et utropstegn midt i ikonet. Av og til forsvinner det når jeg holder muspekeren over ikonet, andre ganger må jeg åpne ESS for at det skal forsvinne. Begge mine maskiner er fullt oppdatert. Ene kjører med Xp og den andre med Win7.

Signatur

Windows Xp Pro, Sp3

Takknemlig for all hjelp som blir gitt.

smog

Av og til forsvinner det når jeg holder muspekeren over ikonet, andre ganger må jeg åpne ESS for at det skal forsvinne

..Måske skulle Du og one4me forespørge hos Eset. Jeg kan ikke finde noget om netop dette meget (synes jeg) specifikke problem.  hmmm
Men,-betyder det gentagne (!),at programmet ligefrem “råber” på en scanning..eller skal programmet af(net fra)-og geninstalleres?. Det kunne være,at det sidste ville være en løsning.

Signatur

.. You talkin’ to me?

Helmax

Hmm. Jeg oppdaterte til den nyeste programversjon i dag på begge maskiner, og nå dukker den ikke opp mer. Så her er ihvertfall “problemet” løst.

Signatur

Windows Xp Pro, Sp3

one4me

Jeg har hele tiden ment det er nyeste version jeg har. Nu har jeg så alligevel tjekket - og fået det bekræftet.
Forsøger jeg at opdatere får jeg følgende besked: ‘Du har allerede den seneste version installeret’!

Min licens fejler heller ikke noget. Er gyldig til juni 2012!

En reparation har jeg ikke prøvet. Føler mig helt sikker på der ikke er noget i vejen med installationen.

Der er nok ikke noget jeg kan gøre ved det. Og så må de være som det er. Jeg ved i hvert fald med sikkerhed at den opdatere til nye virusdefinitioner (sker flere gange datgligt) og at den virker efter hensigten (har reddet mig flere gange).

Helmax

En liten oppdatering herfra. Begge mine maskiner har igjen begynt med den beskjed om at Eset trenger tilsyn. Men jeg vurderer nå å reparere den for å se om det kan gjøre trikset.

Signatur

Windows Xp Pro, Sp3

hans
Antal indlæg: 1952

Vender du tilbage med svar på hvordan det går ?

Jeg får også det udråbstegn. Jeg har bemærket at det kommer når jeg kopierer noget ind på skrivebordet.

Helmax

Sukk, det hjalp ikke. I dag startet jeg opp maskina, men brukte den ikke. Da jeg begynte å bruke maskina, dukket beskjeden opp igjen. Reparerte den i går. Om det hjelper å avinstallere ESS og installere på nytt vet jeg ikke, men vurderer det for å se om det kan hjelpe.

Signatur

Windows Xp Pro, Sp3

smog

men vurderer det for å se om det kan hjelpe.

smile 

http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN93
http://www.eset.dk/support/hvordan-kan-jeg-manuelt-afinstallere-mit-eset-sikkerhedsprodukt/

Signatur

.. You talkin’ to me?