Comodo Firewall, gratisudgaven, gode råd efterlyses vedr. den daglige brug
Antal indlæg: 1047

Hej alle,

Jeg har netop fået min Comodo firewall til at fungere igen efter lang tids udu og vil nu gerne høre, om nogen har tips til, hvordan man bedst indstiller firewallen. Jeg er stadig nybegynder, og da Comodo firewall ikke er den nemmeste at have med at gøre, hører jeg meget gerne, hvilke erfaringer andre har med den.

Her er et link til en tidligere tråd om Comodo Firewall, som Smog har været så venlig at finde frem:

http://www.spywarefri.dk/?URL=http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/27762/

Helt aktuelt er der en opdatering til firewallen. Det var i forbindelse med den forrige opdatering af firewallen, at den begyndte at opføre sig mærkeligt, så det vil jeg meget gerne undgå. Er der nogen regler for, hvordan man bedst opdaterer?

Venlig hilsen
Daniella

hepta
Antal indlæg: 11094

og da Comodo firewall ikke er den nemmeste at have med at gøre

Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål.

Men som du selv skriver er Comodo ikke den aller nemmeste, at have installeret, og jeg undrer mig egentligt lidt over at du vælger en Firewall, som du ikke rigtigt kan håndtere ?  wink

Firewallen opfatter jeg som en meget vigtigt del af computerbeskyttelsen.

Er der specielle grunde til at du f.eks ikke bruger PC Tools, som er uden de store problemer ?

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

smog
Antal indlæg: 3151

og jeg undrer mig egentligt lidt over at du vælger en Firewall, som du ikke rigtigt kan håndtere ?

...oven i købet over så mange år (pardon daniella)  rolleyes  Nu Når Din firewall fungerer igen,-har Du nu måske lejlighed til at afinstallere..og hente denne:

http://www.pctools.com/firewall/
...Har den her installeret på Win7.

Signatur

.. You talkin’ to me?