BullGuard Internet Security 10.0
  bwf1409
Antal indlæg: 3169

Det gør ikke just tingene mere gennemskuelige downer  - så man skal både være obs og vågen samtidig.

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Ja, jeg er helt enig smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

hepta
Antal indlæg: 11094

Men man skal stadig passe på hos Amazon, og andre lignende wink

Kasperskys Forum flyder over med brugere der har købt billige licenser, som så viser sig at være solgt til mange forskellige, endda i Boxversioner.

Omvendt sælger Kaspersky licenser i Bulk til f.eks Amazon selv ,som så ind imellem kan sælge dem meget fordelagtigt.

For mig er det vigtigst at brugerne får den bedst mulige beskyttelse men det er jo ikke kun sikkerhedsprogrammet men også Forum support, som der svagt antydes grin

Men det er altså unfair konkurrence da f.eks Kaspersky indimellem har nogle knaldtilbud, som er umulige at matche for en salgsagent.

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Men man skal stadig passe på hos Amazon, og andre lignende

Det er ikke som sådanne Amazon man skal passe på, men mange tror at de handler med Amazon, når de er inde på Amazons sider, og handler med de mange små hæderlige of oftest uhæderlige småbiks, som Amazon har givet tilladelse til at oprette på Amazons website. Jeg kender flere der har købt hos sådan en sælger og aldrig gør det mere wink Men man lærer da af det.

Kasperskys Forum flyder over med brugere der har købt billige licenser, som så viser sig at være solgt til mange forskellige, endda i Boxversioner

Det er ikke kun i Kasperskys forum, det er i mange fora, man kan læse om den slags.

Omvendt sælger Kaspersky licenser i Bulk til f.eks Amazon selv ,som så ind imellem kan sælge dem meget fordelagtigt.

Nå jo, men for mig er service også en vigtig del af et køb, og da især når det gælder computer. Jeg køber altid hos den lille nørdebutik her i byen, og betaler mere end hos de store supermarkeder. Det ved jeg godt. Men så har jeg den kæmpefordel at jeg kan gå ned til nørdebutikken kl. 10 om formiddagen og sige: “Du der er en eller anden hardwarefejl. Vil du lige kringle den” Så siger han “Selvfølgelig Perhaps. Du kan hente den igen kl. 14”. Se det er ægte service, som jeg så betaler lidt ekstra for og jeg gør det med glæde. Det samme med tv-køb. Jeg kunne ikke drømme om at hente det i et supermarked, og så vente 3 uger på det når noget er galt. Jeg går til en lille forretning jeg kender og han servicerer mig 365 dage om året, hvis noget er galt. Men sådan er vi jo så forskellig.

Men det er altså unfair konkurrence da f.eks Kaspersky indimellem har nogle knaldtilbud, som er umulige at matche for en salgsagent.

Man skal vide hvad man får før man køber og det gælder især service og support.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”