der er tilbud på BullGuard Internet Security 10.0 og jeg skal til at have noget nyt da min kun har en mdr tilbage. så ville lige høre om man kan opgrader 10,0 gratis eller hvordan det lige er ??
BullGuard Internet Security 10.0 (3xPC) 259kr det må da være meget billig
der er tilbud på BullGuard Internet Security 10.0 og jeg skal til at have noget nyt da min kun har en mdr tilbage. så ville lige høre om man kan opgrader 10,0 gratis eller hvordan det lige er ??
10.0 er jo den seneste version, og den kan vel som altid opgraderes gratis til nyere versioner med en gyldig licens.
Men jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår spørgsmålet?
BullGuard Internet Security 10.0 (3xPC) 259kr det må da være meget billig
Det kommer an på da man skal passe på med hvor man køber den slags knaldtilbud
Det er OEM-versioner som kun må sælges sammen med noget hardware. At de ikke gør det kan gi’ problemer for flere parter.
Du bør også tænke på at vi har kun dette dejlige forum, hvor du og vi andre kan stille spørgsmål og få svar, fordi det stilles til rådighed af Spywarefri-shop. Uden salg i Spywarefri Shop intet forum, og det har faktisk været ved at blive lukket tidligere.
Noget andet er den service du får hos Spywarefri Shop. Den findes ingen andre steder. Kunne jo være du fik problemer med din kode. Så kan du IKKE kontakte SHG. Jeg og andre køber i shoppen også selv om det en enkelt gang ikke kan slås af discount-tilbud. Jeg vil gerne støtte den fortsatte eksistens af forum her, men det er da selvfølgelig ok hvis du er af anden opfattelse. Jeg respekterer andres mening.
Er Spywarefri Forum snart fortid? Dette er ingen trussel bare realiteter, for ingen kan forstå det, når Forum ER lukket. Alle fik brug for den lille købmand på hjørnet, dagen efter at han drejet nøglen om
NB! Jeg har absolut ingen aktier i shoppen, men synes at supportere og brugere herinde gør et godt arbejde som gerne skulle fortsætte. Men det kan vi jo have forskellig opfattelse om. Jeg er jo ganske almindelig bruger af forum som du er det. Jeg vil bare gerne ha’ det fortsætter, også ud over min tid, da jeg synes der gøres så meget godt arbejde herinde. Nå - nu blev jeg snart helt rørt.
I mine “unge” dage som sælger fik jeg tilbudt et restlager af BullGuard OEM-produkter fra en forretning BullGuard ikke længere ønskede som kunde. Jeg snakkede med BullGuards direktør og han sagde til mig, at dem skulle jeg ikke købe, for de lukkede de koder ned inden for en 3 mdrs. periode, da forretningen ikke solgte produktet iht. aftale.
Jeg siger IKKE at sådan forholder det sig også med den sælger der nævnes her, men giver blot et eksempel på, at det KAN være en dårlig forretning.
Mit indtryk af SHG er også godt - men stammer fra før de solgte butikken. Men den form for salg Perhaps nævner, bryder jeg mig ikke så meget om - men de der køber den slags risikerer så at ledningen bliver kappet undervejs.
Men den form for salg Perhaps nævner, bryder jeg mig ikke så meget om
BullGuard cuttede licensen fordi forretningen IKKE solgte programmerne sammen med hardware, hvilket de skulle. De havde på den baggrund fået licenserne ekstra billigt. Tjah .. sådan er det. Jeg synes egentlig ikke Bullguard har lavet noget forkert.
Og derfor går det i sidste ende ud over brugeren som har handlet i god tro i hvert fald indtil han har købt produktet for på æsken står der “Dette er et OEM-produkt som kun må sælges i forbindelse med køb af hardware”.
Det har du ret i, men nogle gange er det reelt nok. Forretningerne kan få en kort periode hvor de sælger produkterne billigt for at promovere produkterne. De sælges så billigere og købes også billigt ind, men det er normalt kun en uge eller 14 dage og med nærmere angivet tid. OEM-produkter som altid købes billigt ind, og som også er mærket OEM, må ikke sælges uden at man også har købt noget hardware. På det punkt har man så lempet lidt forstår jeg, og hardware kan f.eks. være en mus.