“Databaserne er ikke blevet opdateret i lang tid”
I dette tilfælde 24 timer.
...Sådan lyder meldingen fra KIS version 12.0.0.374…a,b,c,d,e,når jeg er på trådløs netværksforbindelse. I det øjeblik jeg tislutter strømforsyningsadapter til computeren går der ikke mange sekunder,før KIS opdaterer. Blot en konstatering… af mange forsøg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...skal lige siges,at jeg er på Kaspersky’s opdateringes servere. |
|
|
|
|
|
Efter at have skiftet skærm, pga. den irriterende flue, der kravler inde i den, sidder jeg stadig og er en anelse forvirret. |
|
|
|
|
Jeg er da endnu mere forvirret, for jeg skiftede også skærm men fluen er der stadigvæk Men bortset fra det er jeg heller ikke sikker på at have forstået essensen men: men igen, prøv at fjern flueben i “Proxyseerver” |
|
|
|
|
|
Jeg kan heller ikke li’ den flue, men i Norton er der en indstilling der bestemmer hvad NIS gør på batteri. En ting den ikke gør, (som default) er at opdatere. [ Rettet: 25.09.2011, 11:18 af f-arn TeamSpywarefri ]
|
|
|
|
|
Muligvis men jeg synes ikke at teksten er dækkende. Jeg kan ikke finde noget mere konkret. |
|
|
|
|
|
@ hepta |
|
|
|
|
|
DeHerrer>>...som jeg skrev..blot en konstatering, af det jeg har oplevet. Og flue?...hvilken flue? Vel det var en sen nat her,-såh..arbejder lidt med det her. |
|
|
|
|
|
Vi forlanger fluen tilbage! |
|
|
|
|
|
Hvordan fjerner man de der grimme aftryk fra fluesmækkeren fra skærmen ? |
|
|
|
|
|
hepta…du bliver nødt til at lave en ny tråd.. “almindelig rensning”..sikkert Spy_ware. |
|
|
|
|
|
Ha,ha, man er ganske kvik Her gik jeg og troede, at man kunne undvære “Antispywareprogrammer” når man havde K.I.S |
|
|
|
|
..flue_spy er i hvert fald ikke godt på skærmen. Og K.I.S? Tja..har du fået lavet en diagnose? Det er jo ikke sikkert du har K.I.S. |
|
|
|
|
Det siger Mensa at jeg har: “Kreativ intellektuel superhjerne” |
|
|
|
|
|
...K.I.S and told…ɒƨnɘm…i øvrigt hedder det Kaspersky Internet Security |
|