Hvad mener du med sikkerhedsprogrammer ?:)
Det er jo sådan noget som Firewall, Antispywareprogrammer, Antivirus programmer, og f.eks sikkkerhedspakker, som “Norton internet security”.
Hvis du har for mange af dem vil det sløve din computer.
|
|
|
Det er jo sådan noget som Firewall, Antispywareprogrammer, Antivirus programmer, og f.eks sikkkerhedspakker, som “Norton internet security”. Hvis du har for mange af dem vil det sløve din computer. |
|
|
|
|
Okay, så skal du lige være sikker på at Windows Firewall, og eventuelt Windows Defender ikke er aktive:
Har du ændret nogle indstillinger i Norton internet Security ? |
|
|
|
|
|
Har lige de stoppet de to ting på linket !:D Kan lige prøve at lave fuld skanning med norton |
|
|
|
|
Fint
|
|
|
|
|
|
Men min windows update virker stadig ikke . Kan ikke downloade sony vegas pro 10 pga. jeg skal have windows vista service pack 1 og windows vista service pack 2 :D |
|
|
|
|
Jeg går ud fra at du forsøger at opdaterere via Kontrolpanel, eller Startmenuen. Hvad står der præcist i fejlmeldingen fra Windows update, og kommer der en kode ? |
|
|
|
|
|
WINDOWS KUNNE IKKE SØGE EFTER NYE OPDATERINGER. Der opstod en fejl under søgning Fejl fundet: |
|
|
|
|
|
Klik på dette link, og så på “Kør nu” i det vindue der gerne skulle poppe up: http://support.microsoft.com/kb/971058
Ellers kan du måske forsøge med en ” Ren start” medn det er lidt langhåret, og jeg har aldrig selv prøvet det |
|
|
|
|
|
Har du fået opdateringer til at virke ? |
|