Hvordan formater man sin hp bærbar som ny, altså fabrikstilstand.
Har prøvet at Systemgendanne den og har os prøvet Recovery Manager, har gjord det der stod på guiden, men der er kun 3 datoer. Datoerne er: 19/09/11 - 20/09/11 - 21/09/11.
Kunne være godt, hvis i kunne give en hånd :D
Jeg er rigtig dårlig til engelsk
Men ja jeg har prøvet at trykke F11, og jeg har gået igennem guiden, men når jeg skal vælge en dato er der kun 3 datoer?
Hvordan formater man sin hp bærbar som ny, altså fabrikstilstand.
Har prøvet at Systemgendanne den og har os prøvet Recovery Manager, har gjord det der stod på guiden, men der er kun 3 datoer. Datoerne er: 19/09/11 - 20/09/11 - 21/09/11.
Ved brug af Recovery Manager har du nok begået den fejl at klikke ja til at benytte Microsofts systemgendannelsesprogram.
Den er blevet rigtig langsom efter jeg har formateret den:(.
Lige i starten var den hurtig, nu kan jeg næsten ikke se videoer på youtube:)
Jeg kan ikke lave windows update, pga. Fejl fundet når jeg søger efter opdatering.
Jeg har ikke: windows vista service pack 1 og windows vista service pack 2
Jeg forstår det sådan ,at det er en “Recovery” du har foretaget således at alle drivere m.m. burde være indlæst.
Hvilke sikkerhedsprogrammer er der installeret ?
Er du helt sikker på at du har afinstalleret f.eks Norman/Symantec, eller andre sikkerhedsprogrammer som automatisk følger med en Recovery.Det er ligegyldigt om du har aktiveret dem eller ikke, og de skal afinstalleres korrekt.
Er den blevet langsom efter at du har installeret et bestemt program ?