Hjælp til formatering af HP bærbar (Vista)
Antal indlæg: 30

Hej

Hvordan formater man sin hp bærbar som ny, altså fabrikstilstand.
Har prøvet at Systemgendanne den og har os prøvet Recovery Manager, har gjord det der stod på guiden, men der er kun 3 datoer. Datoerne er: 19/09/11 - 20/09/11 - 21/09/11.
Kunne være godt, hvis i kunne give en hånd :D

Redaktør
Antal indlæg: 2588

Hej,
Prøv lige at kigge lidt på det her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00809678&lc=en&cc=us&destPage=document&dlc=en&lang=en&product=3552675&rule=46565

Læs afsnittet: “Restore the PC to its original condition with the HP Recovery Manager from within Windows Vista”

Har du prøvet at klikke F11 ?

Signatur

(\__/)
(>’.’<)     
(”)_(”) Støt venligst Spywarefri.dk: http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Støt Shoppen: http://www.spywarefri-shop.dk/

Jeg er rigtig dårlig til engelsk smile
Men ja jeg har prøvet at trykke F11, og jeg har gået igennem guiden, men når jeg skal vælge en dato er der kun 3 datoer?

hepta
Antal indlæg: 11094

Jeg tror at du markerer det forkerte sted når du har klikket F 11 wink

Ofte når det er HP bliver man tilbudt enten at bare foretage en ” Systemgendannelse” istedet for en “Gendannelse af fabriksindstillinger”/ Recovery.

Det er KUN når du vælger en “Systemgendannelse” at du bliver spurgt om datoer, og så får du jo gendannet til det øjebliksbillede den dag.

Så prøv igen   wink

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

hepta

Velkommen til forresten grin

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Pablo
Antal indlæg: 2027
mads olsen - 21.09.2011 23:41:47

Hvordan formater man sin hp bærbar som ny, altså fabrikstilstand.
Har prøvet at Systemgendanne den og har os prøvet Recovery Manager, har gjord det der stod på guiden, men der er kun 3 datoer. Datoerne er: 19/09/11 - 20/09/11 - 21/09/11.

Ved brug af Recovery Manager har du nok begået den fejl at klikke ja til at benytte Microsofts systemgendannelsesprogram.

Det skal du klikke nej til. Så burde det fungere.

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

hepte :  det må jeg lige prøve smile
og mange tak smile

Hepta : prøver lige igen smile og mange tak smile

Pablo: prøver lige engang til :D

Mange tusind tak for hjælpen smile
dejligt at den er som ny oh hurtigere:D

hepta

Mange tusind tak for hjælpen
dejligt at den er som ny oh hurtigere:D

Det er da gode nyheder smile

Husk nu god pålidelig sikkerhed så den fortsætter med at være velkørende.

God weekend smile

Signatur

Den er blevet rigtig langsom efter jeg har formateret den:(.
Lige i starten var den hurtig, nu kan jeg næsten ikke se videoer på youtube:)
Jeg kan ikke lave windows update, pga. Fejl fundet når jeg søger efter opdatering.
Jeg har ikke: windows vista service pack 1 og windows vista service pack 2 smile

Kunne være kæmpe hjælp igen, hvis i kunne hjælpe smile

hepta

Jeg forstår det sådan ,at det er en “Recovery” du har foretaget således at alle drivere m.m. burde være indlæst.

Hvilke sikkerhedsprogrammer er der installeret ?

Er du helt sikker på at du har afinstalleret f.eks Norman/Symantec, eller andre sikkerhedsprogrammer som automatisk følger med en Recovery.Det er ligegyldigt om du har aktiveret dem eller ikke, og de skal afinstalleres korrekt.

Er den blevet langsom efter at du har installeret et bestemt program ?

Signatur

hepta

Kan du huske sådan cirka hvor lang tid det tog at køre den Recovery ?

Signatur

Hvad mener du med sikkerhedsprogrammer ?:)

Det tog 5-6 timer at formater den smile

Jeg har Norton Internet Security på min smile