Min computer fryser hele tiden
  hepta
Antal indlæg: 11094

Bemærk hvad Pablo skriver om at installere oveni wink

Hvis du har en Windows 7 liggende er det i mine øjne et udmærket Styresystem, som absolut har forbedringer i forhold til XP.
Men som Pablo er inde på så, sker det virkeligt noget med Windows 8, så jeg ville ikke selv bruge penge på Windows 7 så tæt på Windows 8, som omvendt uden tvivl også har børnesygdomme cool smirk

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Antal indlæg: 115

Det er noteret. Men det er nu mest fordi at jeg har mulighed for at ligge Windows 7 på den gratis, så jeg ikke behøver at smide penge efter 8’eren.

Pablo
Antal indlæg: 2027

Hvis valget står mellem at køre videre med en fejlbehæftet Vista eller at smide Win7 oveni - så prøv da bare det.

Systemet vil højst sandsynligt komme til at køre lidt tungt, men der er gode chancer for, at det holder op med at fryse.

Hvis det er en opdaterings-cd med Win7 du har, kan du ikke gøre andet. Men er det en fuld version af Win7, har du mulighed for i anden omgang at lave en ren installation.

Uanset om du vælger det ene eller det andet, vil jeg dog stærkt anbefale, at du først laver en backup af vigtige dokumenter o. lign.

PS! Indledningsvis vil installationsprogrammet spørge, om du vil installere Win7 32 bit eller 64 bit - og svaret afhænger af, om det er en 32 bit eller en 64 bit maskine, du foretager installationen på. Så det skal du lige have styr på, inden du går i gang.

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen