Nogen erfaringer med BullGuard Mobile Security 10?
Antal indlæg: 55

Jeg har set linket til anmeldelsen i “Alt om Data”, hvilket jo ser lovende ud. Jeg er dog interesseret i, om nogen har egne erfaringer med BullGuard Mobile Security 10.

Pablo
Antal indlæg: 2153

Jeg har ingen erfaringer med programmet, men hvis du køber det, så vær opmærksom på, at du kan få det med en klækkelig rabat:

http://www.bullguard.com/da/landing-pages/buy_mos_altomdata.aspx

Det tilbud får man nemlig ikke, hvis man køber programmet over Android Marked på mobilen.

PS! Selv om jeg ingen erfaringer har med programmet, ville jeg ikke være nervøs for at hente det ned, da det jo trods alt er et hæderkronet antimalware-firma, der har lavet det.

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Antal indlæg: 27

Har købt mig en iphone 4s, og har aldrig overvejet at der selvfølgelig skal være sikkerhedsprogrammer på den også... *doh*
Nu faldt jeg over denne tråd, da jeg har bullguard hjemme og er 100 % tilfreds med det. Så overvejer bullguard mobile security. Vil egentlig høre om der er andre programmer der kan anbefales her fra eksperterne ? smile

Redaktør
Antal indlæg: 3147

Jeg skal ikke gøre mig klog på området, men af andre muligheder kan nævnes denne…

- http://www.webroot.com/En_US/consumer-products-mobile-security-android-phone.html -

På deres Community Forum, er der en sektion for Mobile Security, kan ses her…

- http://community.webroot.com/t5/Community-Forums/ct-p/Forums -

Hænger du på, kommer der sikkert andre gode bud.  smile

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Pablo

De kendte sikkerhedspakker - fra Symantec, Kaspersky, Eset, Avast, Bullguard osv. - findes alle i en mobil udgave, og efter diverse tests at dømme er de alle udmærkede. Bullguard får mange gode ord med på vejen, så det kan du roligt købe.

Jeg anede dog ikke, at Bullguard - eller nogle af de andre - kunne fås til iPhone. Så der blev jeg lidt klogere. smile

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Pablo

PS! På Google Play (Android Marked) koster Bullguard Mobile Security 249,95 kr., mens Kaspersky Mobile Security koster 66,54 kr., og prisforskellen er med sikkerhed ikke udtryk for en tilsvarende kvalitetsforskel. For mit eget vedkommende ville jeg være fuldt ud lige så tryg ved Kaspersky som ved Bullguard.

Ved ikke, hvordan priserne ligger i Apple’s App Store, men hvis du gerne vil spare nogle kroner, kan det uden den store sikkerhedsrisiko gøres ved at tjekke priserne.

Signatur

bwf1409
Antal indlæg: 3639

Ja der er noget at hente ved at søge lidt rundt. Jeg har set BullGuard til 149,00 kr., så priserne svinger meget..

Pablo

Hvis man ikke køber i de respektive app-butikker, skal man lige sikre sig, at programmet passer til telefonen. Fx skal man ikke købe en Android-version af Bullguard, hvis man har en iPhone - for det vil ikke virke.

Signatur

Pablo

Og for nu lige at få det hele med: Styresystemet på iPhone hedder iOS.

Signatur

Jeps så langt er jeg da kommet wink OG så vidt jeg kan se, dur Bullguard IKKE til Iphone, men til Android, Symbian og Windows. Så godt jeg ikke bare købte det!
Tak for hjælpen!

Pablo

Hvis du går ind på App Store over din iPhone og søger efter “mobile security”, vil du få frem, hvor mange sikkerhedsprogrammer der er lavet til din mobil.

Kaspersky er efter alt at dømme imellem dem - og som sagt er det både godt og billigt. I øvrigt vil du ret sikkert få tilbudt en gratis prøveversion. smile

Signatur

Tak smile Jeg venter stadig på mit micro sim kort så jeg kan komme igang!
Der kan lukkes smile

Redaktør
Antal indlæg: 3147

næh frk andersen, for at lukke tråden skal jensbrok på banen, - men held og lykke med det program du end vælger til at beskytte din iphone.  smile

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Andy20
Antal indlæg: 210

jeg bruger avast free mobil security på min samsung galaxy android 2.3

pixxel
Antal indlæg: 473

De fleste af ( eller alle ) de sikkerheds programmer til IPHONE der er nævnt i denne tråd kan ikke køre på IPHONE. Men Lookout kan. LINK Og er gratis.

Lookout er et Antivirus program. Hvad tyveri angår er der flere funktioner i IPHONE til dette formål.

Der er ikke mange sikkerhedsprogrammer til IPHONE question

Det skyldes at Appel ikke vil havde at andre laver programmer til IPHONE.

Du skal nok ind i ITunes og kikke efter sikkerheds programmer til IPHONE.

Signatur

Sikkerhedsbrister er som en lagret Schweizer ost, der er et nyt hul i morgen.

pixxel
Antal indlæg: 473

Kaspersky mobil security og Lookout mobil security ligger i toppen hos AV TEST

Vedhæftede billeder
Image 002.png
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

Sikkerhedsbrister er som en lagret Schweizer ost, der er et nyt hul i morgen.