KIS 2012
Antal indlæg: 165

Apropos test - jeg kom pludselig i tanke om, at den ene af vores pc’er ikke har været startet op i ca. fem dage. Det har jeg så lige gjort, og dér var Kaspersky grøn, som om der ikke var noget i vejen confused

Til gengæld gik programmet så straks i gang med at opdatere.

hepta
Antal indlæg: 11094

Så står vi tilbage med spørgsmålet, om det er en ” bug”, eller en bevidst politik fra Kasperskys side ?

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

hepta

Jeg kom pludselig i tvivl om hvordan det var i 2011 men den var altså RØD når databaserne var for gamle smile

Vedhæftede billeder
truet.jpg
Klik miniature for at se billede i fuld størrelse
Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Antal indlæg: 165

Det er ikke til at vide. Jeg har bare lidt svært ved at tro, at de bevidst skulle have fjernet denne funktion. Gad vide, hvad argumentet i givet fald skulle være?

Men i normal praksis betyder det vel ikke det store, for i de snart to år, vi har anvendt programmet, har der ikke været problemer med, at det ikke ville opdatere. Men jeg kunne nu alligevel bedre li’ 2011’eren på dette område.

smog
Antal indlæg: 3151

...gad vide hvorfor….siden det nu er automatisk opdatering.Denne meddelelse,-når jeg klikker på opdatering,-burde jeg faktisk ikke få.Kunne jo også vælge manuel opdatering;men jeg gør det ikke….så får jeg jo se,hvad der sker…..nå for fanden….nu er KIS igang med at opdatere….proceslinjen. gulp  Som om Kaspersky læste mine tanker.  gulp

Vedhæftede billeder
Udklip.jpg
Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

...lige nu….

Vedhæftede billeder
Udklip2.jpg
Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

...og intet rødt…selv efter een dag uden opdateringer

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

...bare sig til hvis jeg fylder for meget smile ...jeg bor på sydfyn..det kunne jo være,at sydfyn er den sidste som får opdateringer…..i hele den ganske verden LOL

Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

....oven i købet i GUL ZONE fra tdc smile

Signatur

.. You talkin’ to me?

hepta

Rent teoretisk kan der have været tekniske problemer med Kasperskys opdateringsserver , og det har de haft før i perioder.
Har du tjekket om K.I.S rent faktisk har stået og søgt den dag ?

Jeg antager at din opdateringsserver er sat til ” Standdard” ?

Men mysteriet om det manglende røde signal består jo wink

Signatur

hepta

Du skal MULIGVIS fjerne et flueben i Proxyserver:

Vedhæftede billeder
proxy.jpg
Signatur

smog

..hepta>>
Sidder lige over…indtil videre smile
...Tak…her må lukkes.

Vedhæftede billeder
Udklip.jpg
Signatur

.. You talkin’ to me?

smog

...Kunne være hepta,at vi skulle tilbageføre version 2012 til 2011…for at få “ægte rødt”  grin

Signatur

.. You talkin’ to me?

Administrator
Antal indlæg: 8316
smog - 12.09.2011 00:58:51

.....Tak…her må lukkes.

Det gør jeg. smile
.
.
.
.

Signatur

Støt og godt ? Så vær lidt flot

Støt Supporten     http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/                    (bidrag til kaffekassen)
Støt Shoppen       http://www.spywarefri-shop.dk/
TAK for støtten   http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75439/  (dit bidrag bliver vist her)