Apropos test - jeg kom pludselig i tanke om, at den ene af vores pc’er ikke har været startet op i ca. fem dage. Det har jeg så lige gjort, og dér var Kaspersky grøn, som om der ikke var noget i vejen
Til gengæld gik programmet så straks i gang med at opdatere.
Det er ikke til at vide. Jeg har bare lidt svært ved at tro, at de bevidst skulle have fjernet denne funktion. Gad vide, hvad argumentet i givet fald skulle være?
Men i normal praksis betyder det vel ikke det store, for i de snart to år, vi har anvendt programmet, har der ikke været problemer med, at det ikke ville opdatere. Men jeg kunne nu alligevel bedre li’ 2011’eren på dette område.
...gad vide hvorfor….siden det nu er automatisk opdatering.Denne meddelelse,-når jeg klikker på opdatering,-burde jeg faktisk ikke få.Kunne jo også vælge manuel opdatering;men jeg gør det ikke….så får jeg jo se,hvad der sker…..nå for fanden….nu er KIS igang med at opdatere….proceslinjen. Som om Kaspersky læste mine tanker.
...bare sig til hvis jeg fylder for meget ...jeg bor på sydfyn..det kunne jo være,at sydfyn er den sidste som får opdateringer…..i hele den ganske verden
Rent teoretisk kan der have været tekniske problemer med Kasperskys opdateringsserver , og det har de haft før i perioder.
Har du tjekket om K.I.S rent faktisk har stået og søgt den dag ?
Jeg antager at din opdateringsserver er sat til ” Standdard” ?
Men mysteriet om det manglende røde signal består jo