Under rubrikken “Software” kan man bl.a. finde en kvalitativt vægtet oversigt over “Gratis sikkerhedsprogrammer” og “Sikkerhedspakken”. Det er tilsyneladende meget længe siden at ovennævnte er blevet opdateret… :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det har du ret i, ligesom med mange andre artikler, m.m. Og der er taget en principbeslutning om at der skal ryddes op, og fornyes. Men det er jo et simpelt spørgsmål om menneskelige ressourcer, og da der er tale om frivillig arbejdskraft bliver arbejde, familie og andre gøremål indimellem prioriteret højere. Men jeg tror at alle er enige om, at det både er tiltrængt og ønskværdigt. |
|
|
|
|
|
For mit eget vedkommende finder jeg lejlighedsvis inspiration vedr. den kvalitative udvikling indenfor gratis PC-software via følgende link: http://www.techsupportalert.com/content/top-freeware-picks-category-editors.htm Måtte det eventuelt være til inspiration for andre… |
|
|
|
|
|
Der er mange brugbare programmer i det du linker til FBE |
|
|
|
|
|
Under rubrikken “Software” kan man bl.a. finde en kvalitativt vægtet oversigt over “Gratis sikkerhedsprogrammer” og “Sikkerhedspakken”. Det er tilsyneladende meget længe siden at ovennævnte er blevet opdateret… :-( Nu er der så gået halvanden måned siden sidst og øhhh, sker der mon snart noget proaktivt..?! |
|
|
|
|
|
Reaktivt kan vel også bruges |
|
|
|
|
|
Blot der sker noget aktivt, så vil det vel være godt nok! Den side trænger til renovering, ingen tvivl om det… |
|
|
|
|
|
Tilbage står nu blot at modtage feedback om HVEM, der foretager de tiltrængte updates jf. “Gratis sikkerhedsproggrammer” og “Sikkerhedspakken” samt et kvaliativt bud på HVORNÅR det vil komme til at finde sted. Svar udbedes venligst. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prøver lige igen
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/81422/
Man kan selvfølgelig håbe, og ønske sig mange ting, men egentlige tidsangivelser fra personer der udfører frivilligt arbejde, og har familie der selvfølgelig prioriteres højere, kan man vel ikke forvente ? |
|
|
|
|
|
“Svar udbedes venligst.”? Jo FBE, der er ting på Spywarefri, der halter lidt (er blevet lidt (alt) for støvede), men alligevel. Jeg synes, at du bør tage højde for, at Team Spywarefri/supporterne gør et stort arbejde for at styrke computersikkerheden på frivillig basis. Al respekt for det arbejde de udfører! Problemerne er blevet rejst flere gange, og der arbejdes på at løse dem (men som sagt det er rent fritidsarbejde) Ligefrem at afkræve konkret svar på den måde er nok for meget forlangt (“mere end vi kan forvente”, som hepta siger). |
|
|
|
|
|
Efter min mening bruges bruges der mange prisværdige ressourcer på at hjælpe folk med at få deres computer op og stå igen. Tilsvarende bruges der mange ressourcer på at kommentere dette og hint i dette forum; men modsat kunne der være et perspektiv i at man via løbende opdatering af hjemmesiden rent kvalitativt, kunne bruge færre ressourcer på decideret brandslukning. Dette betegner jeg som at være proaktiv - og lad nu være med at kommentere dette indlæg af andre end af dem, der personligt vil kunne besvare min venlige forespørgsel om HVEM og HVORNÅR… |
|
|
|
|
Selvom jeg har fået et direkte påbud om ikke at svare på dette indlæg, så er det naturligvis klart, at opdatering af de forskellige sider, udrensning af forældede oplysninger, rettelser af omtale af programmer mv vil være et aktiv (‘proaktivt’, som du kalder det, FBE). Jeg er dog bange for, at det ikke - så langt fra - vil gøre logløserne arbejdsløse! Hvorvidt du mener, at du har ret til at stille Team Spywarefri/supportere til regnskab på den måde og forlanger svar, datoer mv. (komme med ‘venlige forespørgsler’). Tjah… En sidste 8uønsket) bemærkning fra en garvet bruger af Spywarefri, der gennem årene har fået stor hjælp herfra! |
|
|
|
|
|
Du har jo fået svar på “Hvem”, og jeg tvivler på at du får svar på ” Hvornår”. Derudover fatter jeg ikke helt hvad du vil med de svar da det væsentlige må være at man forsøger, at forebygge efter bedste evne. Vi er da mange herinde der har mange ønsker, og forslag til forbedringer men det må nu engang være Supporten, og Sponsoren af Forum der sætter dagsordenen. Men jeg fornemmer at du ikke helt er på linje med den holdning. |
|
|
|
|
|
@ FBE |
|
|
|
|
|
Kunne det eventuelt være en overvejelse, at du eventuelt valgte at bruge din tid og din computerkompetence på at støtte rette vedkommende mhp. sikring af løbende vedligehold af hjemmesiden i stedet for imod mit ønske vælger at kommentere dette og hint? Herregud - diverse mere eller mindre lødige chatterier gør jo ingen reel forskel vedr. hjemmesidens kvalitative habitus idet det jo blot er ligegyldig chat - og nej, jeg ønsker ikke at du kommenterer min kommentar. Brug i stedet din kompetence på at gøre en forskel for denne i øvrigt udmærkede hjemmeside. |
|