Ny supporter
Administrator
Antal indlæg: 55091

Som en udløber af vores møde, har vi besluttet at inddrage Forevernewbie i supporten.
Hans primære opgave bliver at beskrive nye programmer, nye tiltag indenfor sikkerhed, muligvis med tests, og generelle betragtninger omkring IT.

Hvad angår test af programmer, skal i nok ikke regne med en slags “ugens program”, det tager en frygtelig tid at gennemføre, og med vores høje kvalitetskrav in mente, vil det aldrig blive noget jabberi.
Hvilket jeg absolut ikke frygter fra forevernewbie.smile

Forevernewbie vil få rettigheder som vi andre (muligvis med visse undtagelser, det afhænger af forumsoftwaren), og vil indgå på lige fod med os andre.

Det er personligt for mig, en stor glæde at byde Forevernewbie velkommen ombord, tag godt imod ham.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

For lige at tage brodden af evt. konspirationsteorier.
Det er ikke et forsøg på at lukke/kvæle/udkonkurrere http://www.malwarecheck.dk

Uddrag af min mail til forevernewbie kommer her.

Jeg går lige til sagen, vi har haft møde i supportergruppen, blandt andre ting, blev det vendt, at vi ikke helt kan følge med i udviklingen og afprøvningen af nye programmer og teknikker.
Da vi ved, at du har godt styr på de dele, og samtidig er god til at videreformidle “tungt” stof, vil vi gerne have en form for udvidet samarbejde, så du kan drysse dine guldkorn ud over os.

Det er ikke et forsøg på at udkonkurrere din egen side, eller på anden vis sætte os tungt på noget, det har vi absolut ingen intentioner om.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Et hjertelig velkommen her fra mig smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

hepta
Antal indlæg: 11094

Et godt valg, som uden tvivl vil berige supporten, og udfylde et hul der har været længe p.g.a. tidsmangel.

Velkommen herfra til et kendt ansigt, og tak fordi du har sagt ja.  smile

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Ejvindh
Redaktør
Antal indlæg: 6048

Det er en god dag for antispy-/malware fællesskabet i Danmark! Velkommen til(bage) smile

bwf1409
Antal indlæg: 3169

Et godt valg, til gavn for alle!!

Velkommen ‘tilbage’ Forevernewbie smile

Nevi
Antal indlæg: 441

Godt at se du bliver medlem af teamet Forever.Blackhats watch out. LOL

Signatur

Windows 7,64 bit.

NAT router,Prevx 3.220.Malwarebytes free.Norton DNS.

mo-od
Antal indlæg: 3572

Også velkommen til8bage) som “supporter” til en gammel kending, tillykke forevernewbie fra Tarup/Odense. wink

Redaktør
Antal indlæg: 3250

Også et velkommen herfra til Forevernewbie smile

Signatur

Rookie

Rock´n roll

Administrator
Antal indlæg: 4202

Jeg vil også gerne ønske forevernewbie velkommen til(bage)
Jeg har altid læst dine indlæg med stor interesse.
Altid saglige og velbegrundede. Så igen.
Velkommen grin

Signatur

Undlad venligst at vedhæfte logs, medmindre du bliver bedt om det !

Redaktør
Antal indlæg: 3361

Tusind tak for velkomsten allesammen. Jeg er virkelig beæret over denne invitation fra team og supportere. Jeg vil gøre mit bedste for ikke at skuffe jer.

Som Fromsej indikerer, så er det ikke som supporter som sådan jeg er med igen, men for at skrible. Nu vil jeg lige lægge en “strategi” for hvordan jeg griber det an, inden jeg lægger noget ind. Jeg er meget modtagelig for forslag til indhold, så send mig endelig dine gode ideer på en PB.

Signatur

“Truth is treason in the empire of lies” / Ron Paul

Medlem af Alliance of Security Analysis Professionals

Regmos
Antal indlæg: 1304

men for at skrible

Også velkommen herfra.
Jeg har ofte linket til dine tidligere skriblerier, som altid er skrevet, så de fleste kan følge med.

Signatur

Mvh.
Regmos
Diagnose: SWF-afhængig. Kur: Ingen kendte

Administrator
Antal indlæg: 8316

Hjertelig velkommen til Teamet og som “skribler” på Forum.
Dejligt, at du ville bidrage på denne måde.

Signatur

Støt og godt ? Så vær lidt flot

Støt Supporten     http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/                    (bidrag til kaffekassen)
Støt Shoppen       http://www.spywarefri-shop.dk/
TAK for støtten   http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75439/  (dit bidrag bliver vist her)

Redaktør
Antal indlæg: 1860

Det var sørme en overraskende og god nyhed at vågne op til! :o) - Team og supportere har gjort et godt valg - velkommen og til lykke forevernewbie.  :o)

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Redaktør
Antal indlæg: 3361

Tak skal i have smile

Og iøvrigt, nej, der er ingen grund til at tænke i konspirationer og lignende. Selv om Spywarefri, og mit lille ydmyge forum er to individuelle sider, så er der intet odiøst i at jeg også er med her. Ikke så mange ved det måske, men jeg har da fornøjelsen af at have FBJ med på Malware Check. Det er faktisk helt almindeligt, at antispy supportere er med på flere fora.

Jeg er både glad og stolt over at være med på Spywarefri igen. Det var jo Spywarefri der satte mig i gang med sikkerhed, og flere af mine “læremestre” er her da heldigvis endnu smile

Signatur

“Truth is treason in the empire of lies” / Ron Paul

Medlem af Alliance of Security Analysis Professionals

smog
Antal indlæg: 3151

tag godt imod ham

grin

Signatur

.. You talkin’ to me?

hans
Antal indlæg: 1952

Det glæder mig inderligt at du sagde ja til tilbuddet.

Jeg føler at der er et stort hul her i forum hvor De har placeret dig. Når jeg ser hvad du tidligere har kreeret, så er jeg sikker på at du er den rette person til at fylde bare noget jord i hullet.

Velkommen til forevernewbie.