Bestemt, men det kan ikke være anderledes, med de “hatte”, jeg har på i diverse fora.
Men et stykke af vejen kan jeg godt forstå Webroot, for andre producenter kunne velsagtens få gode ideer til deres egen udvikling af tilsvarende cloud-baserede programmer?
Alligevel virker det lidt voldsomt på mig, at man som Beta-tester ikke må videregive oplysninger til andre end Webroot.
Synes det var godt nha gjorde opmærksom på der kunne være en konflikt m.h.t. at offentligøre for mange detaljer i forhold til de regler der er opstillet for denne del af beta fasen. Det er selvfølgelig ærgeligt for os der er nysgerrige og gerne vil følge lidt med.
Jeg nåede dog at se, at både forbrug og resourser var ekstremt lavt, så den del ser ud til at holde.
På deres forum skriver PrevxHelp ‘Our goal is to be the lightest, fastest, and strongest security software and we are not satisfeid until we exeed in all metrics’.
Man kan have delte meninger om navn, farve m.v. men jeg håber de bevarer det kendte Prevx ikon.
Synes det var godt nha gjorde opmærksom på der kunne være en konflikt m.h.t. at offentligøre for mange detaljer i forhold til de regler der er opstillet for denne del af beta fasen.
...... jeg håber de bevarer det kendte Prevx ikon.
Ja det var rigtig fint. TAK til nha for det!
Angående ikonet, så tænker jeg, at ikonet bliver droppet og at vi skal forvente at Webroots logo erstatter Prevx ikonet fremover.
Som det også kan ses på de offentliggjorte billeder på
Det ikon nede ved uret “tror jeg også vil blive skiftet ud med Webroots eget ikon”,—-hvis du forstår, hvad jeg mener med anførselstegnene.
Jeg kan ikke udtale mig om det.
Jeg er spændt på firewallen i Webroot SecureAnywhere, for virus og malware funktionen i den nuværende Prevx har vist sit værd og der bygges vel videre på det grundlag. Bliver firewallen af samme kaliber så får min nuværende firewall en konkurrent. :o)
Jeg er spændt på firewallen i Webroot SecureAnywhere, for virus og malware funktionen i den nuværende Prevx har vist sit værd og der bygges vel videre på det grundlag. Bliver firewallen af samme kaliber så får min nuværende firewall en konkurrent. :o)
Det kan jeg heller ikke udtale mig om.
Men jeg kan vel godt tillade mig at sige, at den ser god og letbetjent ud?
Måske, men om jeg har indsigt til det, andet end daglidags brug, er et spørgsmål, men jeg er da lun på at melde mig til, når den kommer ud af den første beta fase. :o)
Jeg har skrevet en forespørgsel om at deltage i den kommende public beta test, må så se om mit nummer bliver trukket ud. I værste fald kan det vel kun gå ad ‘h’ til. :o)
Jeg har skrevet en forespørgsel om at deltage i den kommende public beta test, må så se om mit nummer bliver trukket ud. I værste fald kan det vel kun gå ad ‘h’ til. :o)
Det skal nok gå godt.
Du kan godt glæde dig til at blive tester.
http://www.webroot.com/customerSupport/betaRegistration.php?lang=en
Så er der vist plads til nogle flere beta-testere igen.
Eventuelle fejl skal meddeles direkte til webroot og ikke offentliggøres for trediepart,men læs hellere eulaen selv. Såvidt jeg kan læse, må man ikke engang offentliggøre eulaen, det virker underligt, men jeg er ikke jurist.
mvh