Webroot SecureAnywhere beta
Redaktør
Antal indlæg: 1860

Har stadig en lille måneds tid tilbage på min beta, og i dag kom opdatering til version 8.0.0.60 - det foregår automatisk og i løbet af få sekunder, og uden man behøver at foretage sig noget som helst.

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Redaktør

Hej Thomas, - kan der siges noget om, at Webroot SecureAnywhere bliver tilgængelig i shoppen, inden for en overskuelig fremtid?

Signatur

Alting bør gøres så enkelt som muligt, men heller ikke enklere - Albert Einstein

Redaktør
Antal indlæg: 1289

Vi prøver… Men det er lidt svært, da Webroot ikke har en dansk distributør indenfor det private marked. Og det ser pludselig ud til, at de ikke længere vil sælge direkte til os, såeh… Vi afventer!

Redaktør

Tak for svaret, som kunne tyde på et noget længere perspektiv, end jeg havde håbet på. Er ellers super tilfreds med programmet, ligesom jeg var med Prevx.  smile

Signatur

Redaktør

Helt uden at bemærke det, eller iøvrigt foretage sig noget aktivt, blev der opdateret til version 8.0.0.66
Det var dog utroligt så støjsvag wrsa er, og at arbejde med.  smile

Signatur

Redaktør

Og for mit vedkommende, kan jeg sagtens undvære funktionen, forældrekontrol og spamfilter.  smile

Signatur

hepta
Antal indlæg: 11094

Og for mit vedkommende, kan jeg sagtens undvære funktionen, forældrekontrol og spamfilter.

Tjaeeh, det eneste jeg virkelig savner i det udmærkede stykke software er såmænd ” Antibanner” modul. cool smirk

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Redaktør

Joh, men strengt taget har antibanner funktion ikke noget med sikkerhed at gøre, udover det visuelle udtryk på en webside, og som for visse sider godt kan være noget flimmer at se på. smile

Signatur

hepta
Antal indlæg: 11094

Joh, men strengt taget har antibanner funktion ikke noget med sikkerhed at gøre,

Njaeeeh, det er jo ikke mange år siden vi så mange Malware angreb skjult i Bannerreklamer så det er vist meget strengt taget   grin 

Men jeg mener absolut ikke at fraværet af ” Antibanner modul” bør føre til at man fravælger et udmærket program. Og så er Kaspersky vist også en af de få firmaer der har Antibanner modulet.

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Redaktør

Jah, hvis man skyder (klikker) på alt hvad der bevæger sig, rammer man nok noget man ikke skulle.  smile

Signatur

Redaktør

Igen, umærkeligt og ukompliceret foregik opdatering af wrsa til version 8.0.1.20   smile

Signatur

Redaktør

Bare for en ordens skyld, beta-perioden er “forlængst” overstået, som jo er trådens hovedemne. Jeg ved så ikke om der er nogen ide i, at rette den lidt (slette beta), eller fortsætte som nu, eller lukke tråden? - Bolden ligger vel hos trådstarter, nha.

Signatur

nha
Antal indlæg: 387

Det er rigtigt, her skal lukkes nu.
Jeg håber, at programmet dukker op i shoppen.
mvh

Administrator
Antal indlæg: 4202
nha - 26.11.2011 11:31:15

...her skal lukkes nu.

Det gør jeg så wink

Signatur

Undlad venligst at vedhæfte logs, medmindre du bliver bedt om det !