Nix!
Jeg har kun en computer.
Måske når beta-udgaven bliver offentlig.
mvh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sidste nyt!! ———————————————————————————————————————— We have released an update (3.9.1.56) and it looks like some AVs are flagging it again - we’re working on contacting them now but if you see an infection alert about WRSA.exe, don’t be alarmed. Thanks! |
|
|
|
|
|
Ja, rart at høre der arbejdes med sagerne, tak for info nha. :o) |
|
|
|
|
|
Jeg syntes dette er meget interessant, glæder mig til at høre diverse meldinger fra jer der ofrer tid på at teste. |
|
|
|
|
|
Jeg glæder mig også til at høre erfaringer fra beta testerne. |
|
|
|
|
|
Jeg har for kun en halv time siden fået installeret Beta-udgaven på en Windows 7 Home Premium 64-bit. Så foreløbig tyder alting godt. Webroot SecureAnywhere Beta kører fint sammen med LogMeIn fjernbetjeningsprogrammet, så det går fortrinligt at bruge iPadden til at udføre opdateringer, scanninger mm på Win7 maskinen. Når der er samlet lidt erfaringer med Webroots nye pakke, vender jeg tilbage med lidt nyt. [ Rettet: 11.07.2011, 23:35 af Sander TeamSpywarefri ]
|
|
|
|
|
|
Det bliver spændende at høre om Sander, der var jo stillet et noget lavere forbrug og størrelse i udsigt, kan du allerede nu løfte sløret lidt vedrørende det, eller er det for tidligt? |
|
|
|
|
|
Det er for tidligt. |
|
|
|
|
|
Det er bare ok. :o) |
|
|
|
|
|
Der bliver ikke udstedt flere licenser af den type, du har. Næste trin bliver en såkaldt public beta. Hvem der kan bruge den, ved jeg ikke, men det bliver måske de gamle prevx-brugere. |
|
|
|
|
|
Hmm, virker det mon Sander - med den smule plads/forbrug….. det bliver meget interessant at følge. |
|
|
|
|
|
Efter at have nærlæst EULA’en med særlig opmærksomhed på, hvad der må offentliggøres, har jeg slettet en hel del af mine indlæg her i tråden. |
|
|
|
|
|
Det var s.. noget af en nedtur….. |
|
|
|
|
|
Ja, der er efterhånden kommet så mange regler hvad man må og ikke mindst ikke må, så man kan hurtig miste lysten. Jeg ser det også som et spændende program. Webroot har altid lavet gode programmer blot har de nogle gange været for tidligt ude med nye versioner. |
|
|
|
|
|
Ja det er lidt synd at det skal være så hemmeligt Perhaps - men det er da forståeligt at Sander holder sig til reglerne, selv om vi tørster efter nyt |
|