World of warcraft kører mærkeligt - nogen der har råd ?
Antal indlæg: 16

fibernet trådløs 50 ned 50 op.. det er skam ikke noget med internet forbindelsen da den kører sådan på alle internets… men jeg fik noget at se da jeg var inde i et League of legends spil igår hvor at grafikken gik helt amok ( hvor halvdelen af skærmen flimre og bliver møkere end den anden…

Administrator
Antal indlæg: 29619

Nu bliver det lidt gætteri, men har du opdateret Grafikkortet ?

ja =(! skide godt nytår! kan ikke finde ud af hvad der er galt med commen !!

ikke noget decideret med grafikkortet, jeg prøvede at skrifte til det integrered grafikkort, der var ikke de største forandringer med forhold til at den frøs engang imellem

Administrator
Antal indlæg: 29619

Beklager, men så vil mit bud være at geninstallere spillet.

hjælper desværre ikke heller ;(

bagoni
Antal indlæg: 269

nu ved jeg ikke hvor stor din computer er men har du prøvet at skrue ned for grafikken i spillet ?

Signatur

http://www.entropiatracker.com/signatures/16516.png

bagoni
Antal indlæg: 269
bagoni - 05.01.2012 21:42:06

nu ved jeg ikke hvor stor din computer er men har du prøvet at skrue ned for grafikken i spillet ?

hvis det er ATI Mobility Radeon HD 5650 Grafikort du har i den og du har sat den til at køre max grafik så vil den ikke kunne køre det 100%

Signatur

http://www.entropiatracker.com/signatures/16516.png

Redaktør
Antal indlæg: 21397

@bagoni: Jeg går ud fra det er en fejl at du lægger indlæg i “Almindelig Rensning” Den kategori må man jo iflg. vore regler ikke lægge indlæg i med mindre man er supporter eller den der har lagt spørgsmålet.  angry

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Hey igen, har lavet lidt research, og har downloaded en driver scanner.. den kom ud med dette, ved ikke om det kan bruges:

AMD SATA Controller.

AMD SMBus.

som mangler en opdatering..

Men det er jo ikke kun world of warcraft eller league of legends der kører sådan.. også selv om det er Warcraft 3 eller Cs. 1,6 begynder det at hakke i’det ;/