Redigere indlæg funktion
Antal indlæg: 28

Er det muligt at tilføje en rediger indlæg funktion på Spywarefri? Mange tak.

hepta
Antal indlæg: 11094

Er det muligt at tilføje en rediger indlæg funktion på Spywarefri

Ikke med den nuværende Forumsoftware smile

Signatur

At fejle er menneskeligt, men hvis viskelæderet bliver slidt op før blyanten, er der noget galt

Redaktør
Antal indlæg: 4114

Men du skal være velkommen til at sende en besked eller mail til en fra teamet, hvis du vil have noget redigeret eller fjernet.

Du kan også hvis det er en nødsituation bruge knappen “anmeld”.

Signatur

Hjælp os med at sprede budskabet om Spywarefri på Facebook: http://www.facebook.com/Spywarefri.dk

Member of Alliance of Security Analysis Professionals™ - ASAP

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Vi kan ikke lade brugerne redigere. Det har vist sig at være en meget dårlig idé som kan gøre en hel tråd og et helt problem totalt uforståeligt. Har man skrevet noget forkert kan man blot lægge et nyt indlæg.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Pablo
Antal indlæg: 2027

Det ideelle ville være at sætte en tidsbegrænsning på muligheden for redaktion - fx 5 minutter, som man bruger i mange fora - men det kan desværre ikke lade sig gøre herinde.

Forstår godt, at brugeren synes, det er irriterende - det synes jeg i høj grad også. Men man må jo bøje sig for softwarens begrænsninger.

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Pablo

Rettelse: I de fora, jeg taler om, er det sådan, at hvis man redigerer sit indlæg inden for 5 minutter, kan det ikke ses, at der er redigeret i indlægget. Derefter vil der fremkomme en besked om, at indlægget er redigeret. Men selve muligheden for redaktion er vist udstrakt til en dags tid eller der omkring.

Signatur

I bestyrelsen for min tilværelse er jeg nu kommet ind som suppleant. - Jens Smærup Sørensen

Pablo

Lige en sidste tilføjelse wink : Det ærgerlige ved det er, at det temmelig sikkert lægger en dæmper på brugernes aktivitetsniveau.

For mit eget vedkommende har det i hvert fald ført til en kraftig reduktion af min aktivitet herinde - og det skulle være mærkeligt, om jeg var den eneste.

Signatur

Administrator
Antal indlæg: 55091

Så er jeg nødt til at spørge hvorfor Pablo?

Hvis det er pga. irritation over slåfejl, eller andre stavefejl, så bare kontakt mig, så skal jeg nok rette dem.
Problemet med dette forums software, er at man skal helt op på administrator-rettigheder for at kunne redigere indlæg, og det tror jeg ikke vil være en god idé at gøre brugerne.
Nogle kunne af ren ondskabsfuldhed, virkelig lave ravage, f.eks en P…....9 eller .An.s.

Det irriterer altså også os, men set i lyset af hvor langsomt og tungt, det gamle forum var blevet, så må vi leve med det.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Pablo
Fromsej TeamSpywarefri - 10.03.2011 16:01:58

Så er jeg nødt til at spørge hvorfor Pablo?

Hvis det er pga. irritation over slåfejl, eller andre stavefejl, så bare kontakt mig, så skal jeg nok rette dem.

Det er pænt af dig, Fromsej, men så vil der komme til at stå i de pågældende indlæg “redigeret af Fromsej”, og det bryder jeg mig ikke rigtig om. Dertil kommer, at det jo også er bøvlet at skulle have fat i en supporter, hvergang man har lavet en tastefejl. Og jeg har det desværre sådan, at jeg ikke bare kan lade tastefejl være tastefejl.

Men det sker også tit, at jeg lige vil tilføje noget til et indlæg, og det vil jeg gerne kunne gøre uden at oprette et nyt. Jeg samler nemlig ikke på antal indlæg, men foretrækker klart at have det hele samlet i ét.

I det hele taget er jeg nok lidt sart - på NOGLE punkter. Men det kan jeg desværre ikke lave om på. Vil dog ikke desto mindre PRØVE at afinde mig lidt bedre med det.

Jeg er godt klar over, at det ikke er jeres skyld, men at fejlen ligger i softwaren. smile

Test

Det gjorde der så her, jeg kan godt se irritationsmomentet i det.

[ Rettet: 10.03.2011, 16:50 af Fromsej TeamSpywarefri ]
Signatur

Administrator
Antal indlæg: 55091

Den med rettet af <Supporter>, som jeg opfatter den, kommer den meget tilfældigt, nogle gange kommer den, andre ikke.
Det er uanset om det er mit eget, eller en andens indlæg jeg er inde i.
Sommetider har jeg valgt “Rediger” for at få koderne med, hvis noget er markeret, her tror jeg at der sidder en tilfældighedsgenerator og beslutter om der skal stå “Rettet af Fromsej”, eller der ikke skal stå noget.

Test

Her kom der ikke noget med rettet.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

Pablo

Ok, Fromsej, det anede jeg ikke, så det var da en formildende omstændighed.

Så må vi bare håbe, at rigtig mange læser med her, for som sagt tror jeg ikke, det kun er mig, den manglende redigeringsmulighed virker “deaktiverende” på.

Signatur

Pablo

Nå, ser først nu, at der gik ged i den sidste test. grin

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Nej, det er desværre et spørgsmål om hvad softwaren kan og ikke kan, og som jeg forstår det på Thomas, er det ikke så nemt at få det, som vi gerne vil ha’ det. En forbedring et sted giver ulemper et andet sted.  smile

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Pablo
Perhaps Emeritus - 10.03.2011 18:16:25

En forbedring et sted giver ulemper et andet sted.  smile

Ikke nødvendigvis - men i dette tilfælde ja.

Jeg er ret overbevist om, at den manglende redigeringsmulighed først og fremmest virker deaktiverende på brugere, som gerne vil hjælpe til herinde - så det betyder jo rent faktisk, at supporten får mere at lave. wink

Signatur

Antal indlæg: 28

Jeg må give Pablo ret, en rediger indlægs funktion ville være rart, det har de fleste forums som jeg ellers bruger.

Administrator
Antal indlæg: 8316

Vi ønsker os allesammen den redigeringsmulighed. smile
Men den findes ikke endnu.

Forum softwaren kan ikke klare det.

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/76473/

Signatur

Støt og godt ? Så vær lidt flot

Støt Supporten     http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/                    (bidrag til kaffekassen)
Støt Shoppen       http://www.spywarefri-shop.dk/
TAK for støtten   http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75439/  (dit bidrag bliver vist her)