Er det muligt at tilføje en rediger indlæg funktion på Spywarefri? Mange tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Men du skal være velkommen til at sende en besked eller mail til en fra teamet, hvis du vil have noget redigeret eller fjernet. Du kan også hvis det er en nødsituation bruge knappen “anmeld”. |
|
|
|
|
|
Vi kan ikke lade brugerne redigere. Det har vist sig at være en meget dårlig idé som kan gøre en hel tråd og et helt problem totalt uforståeligt. Har man skrevet noget forkert kan man blot lægge et nyt indlæg. |
|
|
|
|
|
Det ideelle ville være at sætte en tidsbegrænsning på muligheden for redaktion - fx 5 minutter, som man bruger i mange fora - men det kan desværre ikke lade sig gøre herinde. Forstår godt, at brugeren synes, det er irriterende - det synes jeg i høj grad også. Men man må jo bøje sig for softwarens begrænsninger. |
|
|
|
|
|
Rettelse: I de fora, jeg taler om, er det sådan, at hvis man redigerer sit indlæg inden for 5 minutter, kan det ikke ses, at der er redigeret i indlægget. Derefter vil der fremkomme en besked om, at indlægget er redigeret. Men selve muligheden for redaktion er vist udstrakt til en dags tid eller der omkring. |
|
|
|
|
|
Lige en sidste tilføjelse For mit eget vedkommende har det i hvert fald ført til en kraftig reduktion af min aktivitet herinde - og det skulle være mærkeligt, om jeg var den eneste. |
|
|
|
|
|
Så er jeg nødt til at spørge hvorfor Pablo? Hvis det er pga. irritation over slåfejl, eller andre stavefejl, så bare kontakt mig, så skal jeg nok rette dem. Det irriterer altså også os, men set i lyset af hvor langsomt og tungt, det gamle forum var blevet, så må vi leve med det. |
|
|
|
|
Det er pænt af dig, Fromsej, men så vil der komme til at stå i de pågældende indlæg “redigeret af Fromsej”, og det bryder jeg mig ikke rigtig om. Dertil kommer, at det jo også er bøvlet at skulle have fat i en supporter, hvergang man har lavet en tastefejl. Og jeg har det desværre sådan, at jeg ikke bare kan lade tastefejl være tastefejl. Men det sker også tit, at jeg lige vil tilføje noget til et indlæg, og det vil jeg gerne kunne gøre uden at oprette et nyt. Jeg samler nemlig ikke på antal indlæg, men foretrækker klart at have det hele samlet i ét. I det hele taget er jeg nok lidt sart - på NOGLE punkter. Men det kan jeg desværre ikke lave om på. Vil dog ikke desto mindre PRØVE at afinde mig lidt bedre med det. Jeg er godt klar over, at det ikke er jeres skyld, men at fejlen ligger i softwaren.
Test Det gjorde der så her, jeg kan godt se irritationsmomentet i det. [ Rettet: 10.03.2011, 16:50 af Fromsej TeamSpywarefri ]
|
|
|
|
|
|
Den med rettet af <Supporter>, som jeg opfatter den, kommer den meget tilfældigt, nogle gange kommer den, andre ikke. Test Her kom der ikke noget med rettet. |
|
|
|
|
|
Ok, Fromsej, det anede jeg ikke, så det var da en formildende omstændighed. Så må vi bare håbe, at rigtig mange læser med her, for som sagt tror jeg ikke, det kun er mig, den manglende redigeringsmulighed virker “deaktiverende” på. |
|
|
|
|
|
Nå, ser først nu, at der gik ged i den sidste test. |
|
|
|
|
|
Nej, det er desværre et spørgsmål om hvad softwaren kan og ikke kan, og som jeg forstår det på Thomas, er det ikke så nemt at få det, som vi gerne vil ha’ det. En forbedring et sted giver ulemper et andet sted. |
|
|
|
|
Ikke nødvendigvis - men i dette tilfælde ja. Jeg er ret overbevist om, at den manglende redigeringsmulighed først og fremmest virker deaktiverende på brugere, som gerne vil hjælpe til herinde - så det betyder jo rent faktisk, at supporten får mere at lave. |
|
|
|
|
|
Jeg må give Pablo ret, en rediger indlægs funktion ville være rart, det har de fleste forums som jeg ellers bruger. |
|
|
|
|
|
Vi ønsker os allesammen den redigeringsmulighed. Forum softwaren kan ikke klare det. |
|