Alternativ pdf læser
Redaktør
Antal indlæg: 3249

Kan se der er en nogle tråde vedrørende hvilken pdf læser man kan bruge hvis man ikke ønsker Adobe Reader.
En overset er vel Chrome browser, den bruger jeg for øjeblikket som standard pdf læser, der er jo en integreret pdf læser i den.

På dansk med zoom, select funktioner osv. , hvis du vil printe så er det højreklik.  smile

Signatur

Rookie

Rock´n roll

Redaktør
Antal indlæg: 1289

Ja, jeg bruger faktisk også kun Chrome til at læse PDF’er. Den er tillige meget hurtigere til at åbne dem.

Der er dog en mindre fejl - i hvert fald ved nogle PDF dokumenter. Når der skal kopieres tekst fra dokumentet, så er det ikke altid, at det er det markerede, der kopieres. Den vælger ofte et tegn mere til venstre og mangler et til højre. Men jeg lever med det smile

Redaktør
Antal indlæg: 21397

De nye browsere IE8 og IE9 KAN i visse tilfælde have problemer med at lade Adobe Reader åbne en pdf-fil især hvis man har installeret Adobe Reader X. Jeg har ikke selv fejlen, men hører i min øresnegl at der er flere som har problemet. Chrome åbner altid pdf-filen hvad jeg har fået at vide.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”